پایان کار ورزشکاران هرمزگانی در بازی های آسیایی با کسب ۱ مدال نقره

پرونده ورزشکاران هرمزگانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی با کسب ۱ مدال نقره بسته شد.

پایان کار ورزشکاران هرمزگانی در بازی های آسیایی با کسب ۱ مدال نقره

پرونده ورزشکاران هرمزگانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی با کسب ۱ مدال نقره بسته شد.
در روز پایانی این بازی ها و در رشته قایقرانی آب های آرام صبح امروز هدیه کاظمی پاروزن هرمزگانی به همراه آرزو حکیمی در فینال ماده کایاک دو نفره مسافت ۵۰۰ متر به مصاف رقبای خود رفتند که در پایان با زمان ۱ دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۶۵۵ هزارم ثانیه در جایگاه پنجم قرار گرفتند.
کاظمی پیش از این و در ماده کایاک تک نفره مسافت ۵۰۰ متر مدال نقره کسب کرده بود.
اما کبری لکزایی فر و مجید عسکری دو ورزشکار دیگر هرمزگانی در رشته های سنگنوردی و وزنه برداری از کسب مدال در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ بازماندند.
کبری لکزایی سنگنورد هرمزگانی در ماده سرعت امدای تیمی به همراه تیم ایران مقام چهارم کسب کرد و در بخش انفرادی همین ماده به مقام هفتم دست یافت.
اما مجید عسکری وزنه برداری هرمزگانی در گروه (B) دسته ۶۹کیلوگرم از پس وزنه های ۱۳۳و ۱۳۵ کیلوگرمی در حرکت یکضرب برنیامد و از دور رقابت ها حذف شد.
ضمن اینکه علیرضا بهرمن به عنوان داور ووشو و فریدون الهامی نیز به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال ساحلی دو نماینده دیگر استان هرمزگان در بازی های آسیایی بودند.
علیرضا بهرمن به عنوان نخستین داور ایرانی در بخش تالوی مسابقات ووشو بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی قضاوت کرد و در پایان این رقابت ها به عنوان داور برتر در گروه B انتخاب شد.
تیم های والیبال ساحلی الف و ب ایران هم به سرپرستی فریدون الهامی در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب حریفان خود شدند و از دور رقابت ها کنار رفتند.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی به طور رسمی از ۲۷ مرداد به میزبانی کشور اندونزی و دو شهر جاکارتا و پالمبانگ آغاز شده و فردا با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها