بارندگی های اخیر در بشاگرد خساراتی در پی نداشت

فرماندار شهرستان بشاگرد گفت: خسارات اعلام شده در پی بارندگی های اخیر در بشاگرد کذب محض است و این بارندگی خساراتی را در پی نداشته است.

بارندگی های اخیر در بشاگرد خساراتی در پی نداشت

احمد محمودی با اشاره به بارندگی های قابل توجه در بخش گوهران بشاگرد گفت: این بارندگی ها در این موقع از سال که با بی آبی در بشاگرد مواجه بود سبب خوشحالی مردم این منطقه شده است.

محمودی بیان داشت: برخلاف آنچه که در برخی از رسانه ها و فضای مجازی مطرح شده است این بارندگی ها خسارات زیادی را به منازل روستائیان وارد کرده است این اخبار شایعه ای بیش نیست و اعلام این خسارات کذب محض است.

فرماندار بشاگرد عنوان کرد: در بازدید میدانی که از روستاها داشته ام جاری شدن سیلاب در کوچه و معابر بافت شهری و روستایی این منطقه خسارتی را به منازل مسکونی وارد نکرده و فقط کپرهای که در مجاورت این بارندگی سیلابی قرار داشتند دچار آب گرفتگی جزئی شده اند که با حضور نیروهای امدادی همکاری های لازم با آنها صورت گرفته است.

محمودی گفت: این بارندگی فقط به زیرساختهای جاده ای که در مجاورت سیلابها و رودخانه قرار داشته اند خسارت جزئی وارد کرد که اداره راهداری شهرستان با حضور در محل این جاده ها را بازگشایی کرده اند.

فرماندار بشاگرد گفت: اعلام هر گونه خسارت ناشی از بارندگی در بشاگرد پس از بررسی دستگاههای متولی واعلام آنها به فرمانداری از این مجموعه اجرایی شهرستان گزارش خواهد شد و هرگونه اعلام خسارت از منابع دیگر مورد تائید نیست.



منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها