تلاش می کنیم هرمز به جزیره سبز گردشگری تبدیل شود

استاندار هرمزگان گفت: مطالعات جامع بسیار خوبی بر روی جزیره هرمز در حال انجام است که بر این اساس برای اجرای پروژه ها مکان یابی می شود و پروژه های توسعه جزیره هرمز بر مبنای این مطالعات اجرا خواهند شد.

تلاش می کنیم هرمز به جزیره سبز گردشگری تبدیل شود

فریدون همتی در نشست ستاد راهبری سند توسعه پایدار جزیره هرمز، توسعه جزیره هرمز را از اولویت های مهم هرمزگان اعلام و بیان کرد: با همکاری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تعداد 34 پروژه برای توسعه جزیره هرمز تعریف شد و مجریان این پروژه ها مشخص شده و کارگروه هایی برای اجرای آنها فعال شده است.

وی با اشاره به بررسی آخرین وضعیت اجرای این پروژه ها براساس گزارش مشاور بنیاد برکت، افزود: مطالعات جامع بسیار خوبی بر روی جزیره هرمز در حال انجام است که بر این اساس برای اجرای پروژه ها مکان یابی می شود و پروژه های توسعه جزیره هرمز بر مبنای این مطالعات اجرا خواهند شد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تلاش می کنیم هرمز به جزیره سبز گردشگری تبدیل شود، تصریح کرد: جزیره هرمز ظرفیت های بسیاری برای جذب گردشگران دارد که می تواند رونق بسیاری در اشتغال و زندگی مردم این جزیره ایجاد کند.

همتی بیان کرد: طبق مطالعات صورت گرفته، پنج نقطه به عنوان ایستگاه اسکان و پذیرایی گردشگران در سواحل جزیره هرمز در نظر گرفته شده و طراحی بسیار خوبی برای رینگ دور این جزیره صورت گرفته و مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی نیز در نظر گرفته شده و همچنین رینگ نور در هرمز ایجاد می شود.

منبع: ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها