فرماندار بندرلنگه:

ظرفیت بیمارستان بندرلنگه تکمیل شده است/ مردم مراقبت کنند

فرماندار بندرلنگه گفت: ظرفیت بیمارستان بندرلنگه تکمیل شده است از مردم شریف شهرستان تقاضامندیم در جهت کمک به کادر بیمارستان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام و درخانه بمانند.

ظرفیت بیمارستان بندرلنگه تکمیل شده است/ مردم مراقبت کنند

احمد شیبانی بیان داشت: هر گونه تردد خودروهای سبک شخصی و عمومی به شهرستان و خارج از شهرستان از ساعت ۱۲ ظهر امروز یکشنبه ۲۴ مرداد تا یکشنبه ۶ شهریورماه ممنوع بوده و در صورت نقض قانون جریمه ۲ میلیون تومانی با پرداخت یکماهه اعمال می شود.

وی افزود: بر اساس اعلام قرارگاه ستاد ملی هرگونه مجوز صادر شده توسط این فرمانداری باطل و صدور مجوز جدید ممنوع است. نیروی انتظامی جهت برقراری امنیت مکان های طرح تجمع واکسیناسیون اقدام لازم را بعمل آورد.

شیبانی خاطرنشان کرد: بخشداران ورود و خروج کلیه روستاها را تا اطلاع ثانوی از طریق دهیاری ها محدود کنند. بخشداران از طریق ائمه جمعه، جماعات و شورا و معتمدین نسبت به تشویق مردم در استقبال از واکسیناسیون اقدام کنند.

به گفته وی، فقط گروه شغلی شماره ۱ اجازه فعالیت دارند. همچنین هر گونه فعالیت های ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فرماندار بندرلنگه اضافه کرد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مراسم عزاداری فقط در فضای باز با رعایت ظرفیت محدود و فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وی تاکید کرد: کلیه تجمعات ودسته روی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با هماهنگی سازمان تبلیغات و شبکه بهداشت و درمان اقدام گردد.

شیبانی تصریح کرد: ظرفیت بیمارستان بندرلنگه تکمیل شده است از مردم شریف شهرستان تقاضامندیم در جهت کمک به کادر بیمارستان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام و در خانه بمانند.

وی با بیان اینکه کلیه ادارات خدمات رسان و اعضای ستاد شهرستان آمادگی لازم را داشته باشند، افزود: کلیه ادارات و دستگاههای دولتی هر گونه امکاناتی را که شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان درخواست نمودند با رعایت مقررات اداری این امکانات را در اختیار قرار دهند.

وی عنوان کرد: بخشداری شیبکوه با هماهنگی شبکه بهداشت ودرمان محلی را برای واکسیناسیون جانمایی کنند.

وی در پایان از سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، رئیس و پرسنل بیمارستان شهداء و شبکه بهداشت و درمان و معاونین فرمانداری، اداره بنادر و دریانوردی و اداره ورزش به جهت کمک در برپایی بیمارستان صحرایی قدردانی کرد.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها