وضعیت هوای"بندرعباس، بندرخمیر و جاسک" همچنان ناسالم

رئیس مرکز سنجش محیط زیست هرمزگان به تشریح آخرین وضعیت هوای امروز شهرستان‌های بندرعباس، بندرخمیر و جاسک پرداخت.

وضعیت هوای"بندرعباس، بندرخمیر و جاسک" همچنان ناسالم

مریم سلیمی زاده افزود: وضعیت امروز هوای در شهرستان‌های بندرعباس، بندرخمیر و جاسک برای گروه‌های حساس ناسالم است.

وی اظهار کرد: در شهرستان بندرعباس طبق آمار بدست آمده از ایستگاه پایش ذرات زغفرانیه این شهرستان از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰ صبح امروز شاخص کیفی هوا ۲۲۵ و اندازه ذرات برابر با ۲.۵ PM بود.

سلیمی زاده با اشاره به اینکه این وضعیت به معنای خیلی ناسالم است، اضافه کرد: افرادمبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی و سالمندان و کودکان باید از هر گونه فعالیت‌های طولانی مدت و سنگین خارج از منزل اجتناب کنند و افراد دیگر باید از فعالیت‌های طولانی و یا سنگین خارج از منزل اجتناب شود.

وی در خصوص وضعیت شهرستان بندرخمیر اظهار کرد: طبق آمار بدست آمده از ایستگاه پایش ذرات شاخص کیفی هوا ۹۱ و ذرات برابر با ۱۰ PM است که نشان دهنده وضعیت ناسالم است که افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی و سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی مدت و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

رئیس مرکز سنجش محیط زیست هرمزگان همچنین در خصوص شهرستان جاسک بیان کرد: طبق آمار بدست آمده از ایستگاه پایش ذرات شاخص کیفی هوا ۱۲۳ و ذرات ۱۰ PM با وضعیت ناسالم که افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا عروقی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند و افراد دیگر باید فعالیتهای طولانی و یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها