کارمند شرکت خطوط لوله نفت مانع آتش سوزی درختان حاجی آباد شد

سجاد شمس کارمند شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خلیج فارس با تماس به موقع با آتش نشانی شهر حاجی‌آباد با همکاری دو نفر از کشاورزان منطقه سرچاهان از گسترش آتش‌سوزی درختان در این منطقه جلوگیری کردند.

کارمند شرکت خطوط لوله نفت مانع آتش سوزی درختان حاجی آباد شد

رئیس روابط عمومی منطقه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خلیج فارس روز پنج‌شنبه به رسانه‌ها گفت: به دلیل بی توجهی مسافران عبوری در برافروختن آتش، تعدادی از درختان و بوته‌های مسیر سرچاهان به حاجی آباد طعمه حریق شد که با اقدام به موقع سجاد شمس حریق اطفا و از گسترش آن جلوگیری شد.

بهرام علی‌دوست افزود: با توجه به گرمای شدید هوای هرمزگان و خشکسالی‌های پیاپی، مراتع مستعد آتش‌سوزی هستند که در این رابطه مسافران، گردشگران و اهالی منطقه باید دقت و احتیاط بیشتری داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که توجه و حمایت بیشتری نسبت به مجهز کردن آتش نشان ی‌های دهیاری‌ها صورت گیرد، زیرا کمبود و نداشتن تجهیزات کار اطفا حریق را سخت و گاهی غیر ممکن می‌سازد که سبب بروز خسارات جبران‌ناپذیری خواهد شد.

روستای سرچاهان یکی از بزرگ‌ترین روستاهای شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان به شمارمی‌آید و در فاصله ۳۵کیلومتری شهرستان حاجی‌آباد و ۱۲۵کیلومتر تا مرکز استان هرمزگان فاصله دارد.

این روستا در دو طرف اتوبان بندرعباس به سیرجان واقع شده ودرمیان روستاهای همجوار از موقعیت استراتیژیکی بهتری برخورداراست وشغل بیشترمردم کشاورزی و دامداری است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها