وضعیت قرمز کرونا در بندرعباس به تابلوهای شهری رسید

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به شیوع بالای ویروس در استان هرمزگان اقدام به اکران مجدد تابلوهای سطح شهر با مضمون هشدار در خصوص کرونا کردیم.

وضعیت قرمز کرونا در بندرعباس به تابلوهای شهری رسید

الیاس محسنی ، افزود: موج جدید تبلیغات در خصوص وضعیت قرمز ویروس کرونا در بندرعباس و جدی گرفتن این ویروس را در سازه های تبلیغاتی اکران و انجام دادیم.

وی با تقدیر و تشکر از تعامل بخش خصوصی در واگذاری برخی سازه‌های تبلیغات تجاری در سطح شهر گفت: با توجه به حساسیت موضوع ما با همکاری خوب بخش خصوصی توانستیم توان بخش خصوصی را در این زمینه به کار گیریم.

وی تصریح کرد: در این مدت ما کلیپ هایی را نیز تهیه کردیم و در فضای مجازی و تلویزیون شهری پخش شد و سعی بر این شد تا همه شهروندان را درگیر این مسئله کنیم.

محسنی خاطرنشان کرد: ما در این مدت از فضای مجازی غافل نشدیم و بخشی از فعالیت خود را در این فضا انجام دادیم وسعی درآگاه سازی شهروندان داشتیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس همچنین یادآور شد: ما از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۱ مرحله تبلیغات محیطی و پویش های فرهنگی و بهداشتی در سطح شهر با موضوعات "قدردان باشیم (چهارشنبه سوری)، برای زندگیت دست بشور، بهار را به خانه هایتان می آوریم (نوروز)، الان وقت خونه موندنه(دید و بازدید نوروز)، سیزده به در، کرونا از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکتر است، تَوا نَگِری؟ جدی بِگه، زمان ماندگاری ویروس روی سطوح مختلف، آلوده ترین نقاط و وضعیت قرمز" انجام داد ایم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها