حادثه رانندگی در محور ری – قرچک دو کشته برجای گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک گفت : بر اثر تصادف سه خودرو در محور ری – قرچک ، دو نفر کشته و 12 نفر مصدوم شدند.

حادثه رانندگی در محور ری – قرچک دو کشته برجای گذاشت

داود مهدیزاده شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت : این حادثه دقایقی پیش در مسیر ری به سمت قرچک بین سه دستگاه خودروی سواری پراید ، مینی بوس و کامیونت در دوراهی طالب آباد رخ داد که عوامل سازمان آتش نشان ی قرچک بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود : بر اثر این حادثه و در گزارش اولیه تا کنون 2 نفر از سرنشینان این سه خودرو جان خود را از دست داده و 12 نفر دیگر جراحات شدید برداشتند.
وی افزود : در اثر شدت تصادف، خودروی مینی بوس دچار آتش سوزی شد که عوامل آتش نشانی نسبت به اطفاء آن اقدام و مسیر را ایمن سازی کردند.
مهدیزاده اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک شدیدی در این محور به وجود آمده و از رانندگان درخواست می شود که ضمن رعایت قانون ، با حوصله و رعایت نکات ایمنی از محل حادثه عبور کرده و از ازدحام در محل خودداری کنند.
برخی از منابع تعداد کشته ها را 6 نفر اعلام کرده اند که تا کنون این تعداد کشته از سوی مسئولان تأئید نشده است.
محور قرچک - ری به طول 25 کیلومتر شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا را به تهران متصل می کند.
تردد روزانه هزاران خودرو در این مسیر که تنها محور مواصلاتی شهرستان های جنوب شرق تهران و به پایتخت محسوب می شود باعث می شود هر از چند گاهی تصادفات منجر به فوت در این محور رخ دهد.

منبع:ایرنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها