حمید حامی خواننده موسیقی پاپ

با افتخار می‌گویم که از تولید پوشاک داخل، استفاده می‌کنم/ بد پوش‌ترین بازیگر از نظر حمید حامی/ هنرمند خوش‌پوش بین ایرانی‌ها خیلی نمی‌شناسم/ بعضی از تیپ‌های هنرمندان، بدون فکر است

خواننده موسیقی پاپ درخصوص تیپ مورد استفاده در بین هنرمندان گفت: هنرمند خوش‌پوش بین ایرانی‌ها خیلی نمی‌شناسم.

با افتخار می‌گویم که از تولید پوشاک داخل، استفاده می‌کنم/ بد پوش‌ترین بازیگر از نظر حمید حامی/ هنرمند خوش‌پوش بین ایرانی‌ها خیلی نمی‌شناسم/ بعضی از تیپ‌های هنرمندان، بدون فکر است

خواننده موسیقی پاپ درخصوص تیپ مورد استفاده در بین هنرمندان گفت: بعضاً در بین هنرمندان می‌بینیم که از کت و لباس‌هایی استفاده می‌کنند که سمت راست لباسشان سفیدرنگ و سمت چپ، سیاه‌رنگ است که این مسأله نشان می‌دهد، فکری پشت قضیه نبوده است.
حمید حامی در گفتگو با برنامه "خوشتیپ شو" اظهار داشت: هنرمند خوش‌پوش بین ایرانی‌ها خیلی نمی‌شناسم.
وی به یکی از بازیگران مطرح سینما اشاره نمود و افزود: یکی از بازیگران که دو سه سال است مطرح شده است، برای بنده سوال به وجود آورده است که چگونه می‌توان با گرمکن و شلوارهای نامناسب در جشنواره‌ها حاضر شد.
همچنین اولین جشنواره طراحی لباس و تولیدکنندگان پوشاک ایران روز شنبه ۹ دی ماه 1396 در مرکز هما یش های بین المللی صدا وسیما به دبیری «سیروس غفوریان فر» و با حضور دکتر«حمید قبادی» مشاور وزیر و دبیر کارگروه مد ولباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،«گلگون تکینن» و« نیهال بولکول»مدرسان دانشگاه آیدین ترکیه،«استاد هاکان کورت»،دکتر «وحید محمدی»عضو هئیت علمی دانشگاه قائمشهر ، دکتر «روح الله باقر زاده» و جمعی از تولیدکنندگان پوشاک ایران برگزار شد.
سیروس غفوریان فر دبیر نخستین جشنواره طراحی لباس و تولیدکنندگان پوشاک ایرانی درخصوص برگزاری این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم تفاه‌م‌نامه‌ای با دانشگاه آیدین ترکیه منعقد کنیم که معتبرترین مرکز تخصصی در حوزه مد و لباس است. ازطرفی تمامی افراد حاضر در مراسم از گواهینامه معتبر بین‌المللی بهره خواهند برد.

15

حجم ویدیو: 35.11M | مدت زمان ویدیو: 00:15:21 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها