ترانه‌ای که ایرج از شنیدن آن خنده‌اش می‌گیرد/ ویدئو

ایرج، خواننده قدیمی از قطعه

ترانه‌ای که ایرج از شنیدن آن خنده‌اش می‌گیرد/ ویدئو

ایرج (حسین خواجه‌امیری) در گفتگویی که سالها قبل با زنده‌یاد منوچهر نوذری داشته به این سوال که از شنیدن کدام ترانه خود خنده‌اش می‌گیرد، پاسخ داد.

ایرج از قطعه "آقا دزده" نام می‌برد که برای فیلمی با نام "قهرمان قهرمانان" اجرا شده و زنده‌یاد فردین نقش اصلی آن را ایفا می‌کند.

"قهرمان قهرمانان" فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سیامک یاسمی محصول سال ۱۳۴۴ است.

منبع: ایران آرت

72

حجم ویدیو: 3.14M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • داودی
    0

    استاد بزرگوار ارزودارم همیشه لبت خندان دلت شاد و سایه پر محبتت بالای سر دوستدارانت باشد استاد ایرج عزیز شما اثار فاخر و با ارزشی را به هموطنانت و به دنیای هنر تقدیم کردید جایگاه شما در دل تک تک ملت قدر شناس و هنر دوست ایران تا دنیا دنیا باقیست ماندگار میباشد امیدوارم مسئولین مملکت قدر پیشکسوتان و بزرگان موسیقی امثال شما و اقای اکبر گلپایگانی و علیرضا افتخاری و دیگر بزرگان موسیقی ایرانی که عمر و جوانی خودتان را صرف موسیقی غنی و فاخر ایرانی کردید را بدانند و مانند کشورهای دیگر در حیات شما مرحمی بر روح خسته شما باشند ! مردم ایران قدر و منزلت شما را میدانند نمونه بارز ان شستشوی هر روز و هر ساعت سنگ مزار مرحوم محمد علی فردین است نه دستوری در کار است نه امری صادر شده بلکه یک عشق قلبیست نمیشود شما و امثال شما را از قلب میلیونها مردم ایران خارج کرد : غیر از هنر که تاج سر افرینش است ----- بنیاد هر منزلتی پایدار نیست .

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ایرج در قید حیات است

  • سلام
    0

    ای کاش این اهنگ رو مسولیین این مملکت میکس کنن

  • کمالی
    0

    یاد گذشته با خاطرات شیرینش بخیر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها