یک خواننده ترک زبان پاپ:

از ابراهیم تاتلیس تقلید نکردم/ اگر بخواهم از او کپی‌برداری کنم به شعور مخاطب توهین کرده‌ام

حامد نصر گفت: در9 سالگی به تشویق مادرم موسیقی رو شروع کردم با نوازندگی تار و کم کم به سمت خوانندگی رفتم تا 5سال پیش که به صورت حرفه ای خوانندگی شروع کردم.

از ابراهیم تاتلیس تقلید نکردم/ اگر بخواهم از او کپی‌برداری کنم به شعور مخاطب توهین کرده‌ام

به گزارش خبر فوری ، حامد نصر گفت: نوازندگی از سن پایین با نوازندگی تار شروع کردم بعد به ساز نی علاقه مند شدم و کنسرت های سنتی با ساز نی برگزار کردم و با ساز کلارینت و ساکسیفون آشنا شدم به نوازندگی سازهای بادی ادامه دادم.

این صحبت‌های ابتدایی این خواننده ترک‌زبان و مولف 30 کتاب، قبل از آغاز مصاحبه است.
حامد نصر خواننده ترک‌زبان موسیقی پاپ درخصوص استفاده از ساز کلارینت برای نخستین بار در تلویزیون به خبرفوری گفت: برای نخستین بار پس از انقلاب از ساز کلارینت در برنامه تلویزیونی استفاده کردم که خوشبختانه با بازخوردهای خوب و مثبتی از سوی مردم مواجه شدم.
وی به ترانه "شورسو" اشاره نمود و اظهار داشت: این ترانه حاصل عمرم و تمام حس من است.
این هنرمند موسیقی پاپ درخصوص آهنگ‌های استانبولی افزود: اینکه ترک‌زبان‌ها گرایش به موسیقی استانبولی دارند، حاصل برخی کم‌لطفی‌ها است. به تعبیری می‌توان گفت که به موسیقی ترکی در ایران کم‌لطفی شده است. از طرفی تلاشم در این جهت بوده که بتوانم سفیر خلف برای موسیقی ترکی باشم.
وی خاطرنشان کرد: نمی‌توان انکار کرد که سطح موسیقی استانبولی بالا است.
نصر اضافه کرد: تلاشم این بوده که بتوانم حرف خودم را بزنم و از خواننده‌های استانبولی تقلید نکنم. برای مثال اگر بخواهم از ابراهیم تاتلیس کپی‌برداری کنم به شعور مخاطب توهین کرده‌ام.
وی در پایان به تورهای کنسرت اشاره نمود و عنوان کرد: تور کنسرتی به نام "شورسو" خواهم داشت که قصد دارم به تامی شهرهای ایران سفر کنم تا سفیری برای احیای دریاچه ارومیه باشم.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها