سارقان محموله ۲۳ تنی شمش آلومینیوم در اراک دستگیر شدند

سردار کیومرث عزیزی با اشاره به دستگیری سارقان شمش آلومینیوم در اراک اظهار داشت: بیستم اسفندماه شخصی که خود را راننده یک دستگاه خودروی سنگین معرفی کرد در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام کرد که خودرو و محموله‌اش سرقت شده است.

سارقان محموله ۲۳ تنی شمش آلومینیوم در اراک دستگیر شدند

وی افزود: در تحقیقات نخست کارآگاهان پلیس از این فرد، نامبرده اذعان داشت که شب گذشته خودرویش را در محلی پارک کرده که در مراجعه متوجه می‌شود که خودرو کامیون کشنده با محموله 23 تن شش آلومینیوم سرقت شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس بررسی موضوع را آغاز کردند و در روند تحقیقات سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمد و مشخص شد اعضای این باند که سه نفر سارق سابقه‌دار هستند قصد دارند این محموله را در شهرستان قم به فروش برسانند.

سردار عزیزی تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق کارآگاهان پلیس در کمتر از 8 ساعت و زمانی که سارقان در محل قرار برای فروش خودرو و محموله سرقتی حاضر شده بودند، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: در این عملیات یک دستگاه خودروی سواری از سارقان کشف شد و خودرو و محموله آن با هماهنگی دستگاه قضائی به فرد مالباخته تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد:‌ تحقیقات تکمیلی از دستگیر شدگان در رابطه با سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها