باند جیب‌برهای سابقه‌دار ساوه متلاشی شد

باند جیب‌برهای سابقه‌دار ساوه متلاشی شد

سرهنگ پرویز اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به رسالت ذاتی نیروی انتظامی مبنی بر برقراری امنیت اجتماعی در جامعه اظهار داشت: با توجه به ارجاع چند فقره گزارش و شکایت مردمی در سطح شهر مبنی بر سرقت محتویات جیب آنان، ماموران کلانتری 11 امام خمینی(ره) که در سطح شهر مستقر هستند، گشت زنی‌های مستمر و هدفمند را در دستور کار قرار خود دادند.

وی افزود: در این گشت‌زنی‌ها، ماموران کلانتری 11 یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌داری را که به دفعات توسط پلیس دستگیر شده بود را در حال پرسه‌زنی در سطح شهر مشاهده می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی ساوه تصریح کرد: بر این اساس ماموران متهمان را تحت نظر قرار داده و مشاهده کردند این متهم دست خود را داخل جیب یکی از مسافران کرده و مبلغ قابل توجهی وجه نقد در سرقت می‌کند و از محل متواری می‌شود که مامور بلافاصله متهم را دستگیر و به همراه مال‌باخته به کلانتری منتقل می‌کنند.

اسدی با بیان اینکه یکی از متهمان دارای 55 سال سن و با 6 اسم مختلف به جرم‌های متعدد جیب بری در تهران از سال 89 روانه زندان شده و دارای 19 سال سابقه زندان است گفت: متهمان در اعترافات سریع خود به 15 فقره سرقت و جیب بری اعتراف و به همراه شاکی و سایر آلات و مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ساوه با اشاره به افزایش گشت‌های انتظامی در ساوه گفت: این روند تا پایان سال به شکل مطلوب‌تری ادامه دارد و با توجه به اینکه میزان گشت‌های انتظامی در سطح شهر تا پایان سال افزایش می‌یابد امیدواریم شهروندان برای پایان سال و ایام خرید با مشکلی روبه‌رو نشوند و احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

اسدی بیان کرد: هفته گذشته خبری مبنی بر جیب‌بری از خیابان‌های اصلی در سطح شهر توسط دو عضو یک باند سرقت منتشر شد که بلافاصله دستگیری‌ متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس ماموران کلانتری 11 پس از 24 ساعت از وقوع آخرین جرم متهم را شناسایی کرده و در 72 ساعت آنها را در عملیاتی به دام انداختند.

فرمانده نیروی انتظامی ساوه عنوان کرد: در این عملیات دو تن از سارقان در مرکز شهر در حین سرقت دستگیر شدند که به همراه یک‌میلیون و 50 هزار تومان وجه نقد برای بررسی بیشتر به نیروی انتظامی تحویل شدند.

اسدی با اشاره به بازجویی از متهمان گفت: در بازجویی‌های انجام شده متهمان به چهار فقره سرقت در سطح شهر اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سارقان دارای سوابق کیفری هستند و در ساوه و اطراف آن اقدام به سرقت‌های متعددی جیب‌بری کرده‌اند تحویل مقام قضایی شدند که امیدواریم قوه قضائیه با برخورد قاطع با آنان درس عبرتی به سایر متهمان و سارقان دهد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها