قهرمان مسابقات کاراته ناجا در اراک مشخص شد + عکس

تیم فرماندهی دانشگاه علوم انتظامی قهرمان مسابقات سراسری کاراته ناجا در اراک شد.

قهرمان مسابقات کاراته ناجا در اراک مشخص شد + عکس

با پایان مسابقات بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری کاراته آزاد و کنترلی کارکنان پایور ناجا در اراک تیم فرماندهی دانشگاه علوم انتظامی قهرمان این مسابقات شد.

در این مسابقات که به مدت یک روز به میزبانی شهرستان اراک برگزار شد در بخش کنترلی تیم فرماندهی دانشگاه علوم انتظامی با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز بر سکوی نخست ایستاد تیم فرماندهی انتظامی استان مازندران با کسب دو مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز مقام دوم را کسب کرد و تیم یگان ویژه ناجا با یک طلا، ۲ نقره و یک برنز سوم شد.

در بخش آزاد ازاد هم تیم فرماندهی انتظامی استان اردبیل به مقام اولی دست یافت، تیم یگان ویژه ناجا مقام دوم را کسب کرد و تیم‌های فرماندهی انتظامی استان البرز و فرماندهی انتظامی استان بوشهر هم به طور مشترک سوم شدند.

در بخش استان‌ها هم تیم فرماندهی انتظامی استان مازندران برسکوی نخست ایستاد تیم فرماندهی انتظامی استان مرکزی مقام دوم را کسب کرد و تیم فرماندهی انتظامی استان کرمان سوم شد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری کاراته آزاد و کنترلی کارکنان پایور ناجا یادمان شهید والامقام "علی اکبر معصومی نژاد" با حضور ۱۵۲ ورزشگاه ناجا شامل یگان‌های مستقل و فرماندهی انتظامی استان‌ها به مدت یک روز به میزبانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اراک در قالب ۳۵ تیم و در ۲ بخش کاراته آزاد و کنترلی برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها