صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال کشور در اراک زمین گیر شد

در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌ های کشور جام آزادگان، تیم فوتبال گل گهر سیرجان صدرنشین جدول لیگ، مقابل میزبان خود تیم آلومینیوم اراک شکست را پذیرفت.

صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال کشور در اراک زمین گیر شد

هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌ های ایران جام آزادگان با چهار دیدار در چهار شهر کشور پیگیری شد که تیم آلومینیوم اراک میزبان تیم فوتبال گل گهر سیرجان بود.

این رقابت عصر روز یکشنبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک پیگیری شد که تیم آلومینیوم اراک با ارائه یک بازی تمام عیار، یکدست و کاملا حرفه ای، موفق شد در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور، طعم شکست را به تیم گل گهر سیرجان که تا پایان هفته چهارم بدون شکست در صدر جدول قرار داشت بچشاند.

براساس این گزارش، مسابقه در شرایطی پیگیری شد که تیم فوتبال گل گهر سیرجان در سایه صدر جدولی به عنوان تیم برتر در مقابل تیم آلومینیوم اراک سعی در حفظ جایگاه خود و ادامه کار بدون شکست را داشت. اما بازیکنان تیم آلومینیوم اراک با ارایه یک بازی حساب شده و حرفه ای، سرانجام پس از ۹۰ دقیقه تلاش، این پیکار با نتیجه دو بر یک به سود خود پایان دادند.

به گزارش مهر، گل های بازی برای اراک در دقیقه ۱۹ و ۳۱ توسط حشمت الله اسلامی و علی خسروی وارد دروازه گل گهر سیرجان شد و تنها گل گل گهر سیرجان نیز در دقیقه ۵۰ توسط پیمان رنجبر وارد دروازه تیم آلومینیوم اراک شد.

همچنین در نیمه دوم این رقابت یک ضربه پنالتی نصیب تیم گل گهر سیرجان شد که بازیکن این تیم نتوانست این ضربه پنالتی را برای تیمش به گل تبدیل کند.

گفتنی است تیم فوتبال گل گهر سیرجان تا پایان هفته چهارم با انجام چهار بازی، سه برد و یک تساوی، بدون باخت و ده گل زده و چهار گل خورده و کسب ۱۰ امتیاز در صدر جدول لیگ دسته یک قرار داشت.

تیم آلومینیوم هم تا پایان هفته چهارم با انجام چهار بازی، دو برد، یک تساوی و یک باخت و همچنین چهار گل زده و یک گل خورده و کسب ۷ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ فوتبال دسته اول باشگاه های کشور قرار داشت.

قابل ذکر است در مسابقات لیگ دست اول فصل جاری فوتبال باشگاه های کشور ۱۷ تیم حضور دارند.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها