معاون اجتماعی سازمان بسیج:

۱۷۵ مرکز واکسیناسیون مستقل توسط بسیج و سپاه در کشور راه اندازی شد

معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: ۱۷۵ مرکز واکسیناسیون مستقل توسط بسیج و سپاه در سطح کشور دایر شد.

۱۷۵ مرکز واکسیناسیون مستقل توسط بسیج و سپاه در کشور راه اندازی شد

سردار ابراهیم نجفی امروز در مراسم بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک و نقاهتگاه تخصی بیماران کرونایی اراک با اشاره به عملکرد استان مرکزی در زمینه واکسیناسیون اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم بسیج و سپاه در بیماری کرونا تامین سلامت مردم و نقش‌آفرینی در آرامش جامعه است که با افزایش ظرفیت‌های زیرساختی در زمینه مقابله با بیماری کرونا موفقیت‌های خوبی کسب کردیم.

وی افزود: کادر درمان و مدافعان سلامت با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس بار دیگر روحیه ایثار و ازخودگذشتگی را در جامعه احیا کردند و خدمات ارزنده و شایسته آنها در طول بیماری کرونا با هیچ روش و زبانی قابل بیان و جبران نیست.

معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز مشارکت و همکاری مردم در زمینه تقویت آرایش دفاعی جامعه در برابر بیماری کرونا و آسیب‌های آن یک اصل و ضرورت بسیار مهم است و اگر طرح شهید سلیمانی با دقت و برنامه‌ریزی درست انجام شود بسیج مردمی شکل می‌گیرد زیرا یکی از مهمترین مولفه طرح شهید سلیمانی مردم پایه بودن آن است.

نجفی با اشاره به اینکه امروز آرایش قدرتمند سپاه و بسیج در کنار کادر بهداشت و درمان بسیاری از تهدیدات را از کشور دور کرده که باید این آرایش تا پایان بیماری ادامه داشته باشد،گفت: با توجه به دستور فرمانده کل سپاه به فرماندهان استانی در زمینه توسعه مراکز واکسیناسیون هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد بنابراین بیش از 175 مرکز واکسیناسیون مستقل توسط بسیج و سپاه در سطح کشور دایر شده که در روزهای آینده این تعداد بیشتر می‌شود و به دانشگاه علوم پزشکی کمک می‌کند.

وی ادامه داد: اقدامات استان مرکزی در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی قابل قبول است و باتوجه به ظرفیت‌های استان و عزم راسخ بسیجیان انتظار می‌رود که اقدامات در زمینه واکسیناسیون عمومی مردم با سرعت بیشتری انجام شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها