کاشی‌ها پیروز رقایت شهرداری‌ها شدند/ حضورنیافتن برخی بازیکنان شهرداری اراک به دلیل مسائل مالی

کاشی‌ها پیروز رقایت شهرداری‌ها شدند/ حضورنیافتن برخی بازیکنان شهرداری اراک به دلیل مسائل مالی

به گزارش خبرگزاری تسنیم هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور درحالی آغاز شد که تیم بسکتبال شهرداری اراک در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال کشور قرار داشته و در چندین بازی پشت سرهم و تنها در مقابل شیمیدر در تهران تن به شکست داده بود.

تیم شهرداری اراک که با بازی‌های موفق خود به عنوان یکی از قدرت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور در این دوره از مسابقات حضور یافته، در مقابل تیم شهرداری کاشان درحالی صف‌آرایی کرد که مسائل مالی در این تیم و تعویق پرداخت های تعهدی از سوی باشگاه این تیم را تحت‌الشعاع قرار داد و حتی بازیکنان این تیم حاضر به حضور در مقابل شهرداری کاشان نبودند.

هرچند این تمام حواشی بازی هفته پانزدهم تیم شهرداری اراک نبود، بلکه در این بازی و در کوارتر سوم از نیمه دوم مسابقه، ناظر مسابقات و نماینده فدراسیون اعلام کرد به سبب رفتار نامناسب برخی هواداران، بازی باید بدون تماشاگر ادامه پیدا کند که با پا درمیانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان که در سالن مسابقات حضور داشت موضوع ختم به خیر شد و بازی از سرگرفته شد.

به هرحال، این بازی با تمام حواشی به سود بازکنان شهرداری کاشان که میهمان اراکی‌ها بود به پایان رسید، به نحوی که کوارتر اول بازی با نتیجه 24 بر 11 به سود تیم بسکتبال شهرداری کاشان و کوارتر دوم از نیمه اول با نتیجه 66بر 29 به سود کاشی‌ها پایان یافت.

هرچند کوارتر سوم بازی، بازیکنان شهرداری اراک خوب ظاهر شدند ولی باز هم بازی را با نتیجه 78بر58 واگذار کردند و به رغم تمام تلاش بازیکنان این تیم در کوارتر چهارم، این کوارتر و بازی را با نتیجه 98بر79 به رقیب کاشانی واگذار کردند.

تیم بسکتبال شهرداری اراک پنجشنبه و در ادامه سری مسابقات لیگ برتر در برابر بازیکنان تیم دانشگاه‌آزاد به میدان می‌رود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها