خدمات ارزنده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هرگز فراموش نمی‌شود

خدمات ارزنده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هرگز فراموش نمی‌شود

سید‌مهدی مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تسلیت درگذشت حضرت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به محضر قطب عالم امکان امام زمان(عج) و به محضر حضرت آیت‌الله عظمی خامنه‌ای مدظله وخانواده محترم ایشان اظهار داشت: بدون تردید مرحوم حضرت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی یکی از استوانه‌های ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: حضرت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی یار باوفا و دیرین حضرت امام رضوان الله تعالی علیه ومقام معظم رهبری بود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ منصفی نمی‌تواند نقش بی بدیل آن مرحوم را در دوران مبارزات ستمشاهی و در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش ارزشمند آن مرحوم را در8 سال دفاع مقدس و همچنین در دوران سازندگی و در ادوار مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نادیده بگیرد.

مقدسی با تاکید بر ثبت شدن نام نیک وی به عنوان یک سیاست‌مدار برجسته در تاریخ مقدس نظام مقدس اسلامی گفت: در سالروز شهادت حضورت فاطمه معصومه(س) و در شب شهادت میرزا تقی خان امیرکبیر با نهایت تاسف و تاثر خبر جانسوز درگذشت حضرت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را دریافت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ذخیره نظام اسلامی بود و فقدان وی بی‌شک احساس می‌شود و خدمات ارزنده وی هرگز فراموش نمی‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها