۷ ویژگی اتاق لباسشویی هوشمند که هر خانه باید داشته باشد

چه مدت از زمانی که اتاق رختشویی شما به روز رسانی معناداری در ظاهر خود نداشته است، می گذرد؟

۷ ویژگی اتاق لباسشویی هوشمند که هر خانه باید داشته باشد

به احتمال زیاد مدت زیادی از آن گذشته است. اما چرا اینطور است؟ تقریباً همه خانواده ها حداقل یک بار در هفته از اتاق های لباسشویی استفاده می کنند و اغلب اوقات بسیار بیشتر از آن.برای اتاقی که اغلب استفاده می شود، اتاق رختشویی به طور سنتی از نظر توجه به ظاهر و عملکرد آن نادیده گرفته شده است.

اگر بیش از 10 تا 15 سال از آخرین بازسازی اتاق رختشویی شما می گذرد، وقت آن رسیده است که آن را مدرن کنید و اگر اتاق رختشویی شما هرگز به درستی تمام نشده است، دلایل بیشتری وجود دارد که به آن توجه بسیار مورد نیاز داشته باشید.

از این هفت ایده اتاق رختشویی هوشمند استفاده کنید تا این فضای نادیده گرفته شده در خانه خود را متحول کنید.

کدام ویژگی اتاق لباسشویی برای شما مهمتر است؟

هنگام طراحی این فضا با فکر کردن به نیازهای خود شروع کنید. آیا به یک مکان بزرگ برای تا کردن نیاز دارید؟ آیا داشتن سینک مفید خواهد بود؟ سپس از آنجا باید یک مکان ایده آل در خانه برای آن پیدا کنید که در آن صداهای تق تق یا به هم ریختگی آزاردهنده نباشد. برای یافتن ویژگی مورد نظر اکثر مردم در رختشویی رویایی خود، باید نظرسنجی کرد. پاسخ های ممکن شامل سینک، قفسه خشک کن، فضای ذخیره سازی، فضای پیشخوان، میز اتو و نورپردازی کمکی برای شما خواهد بود.

 

کابینت سفارشی

به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی در اتاق رختشویی بدون به خطر انداختن استانداردهای زیبایی شناسی، نیاز به کابینت سفارشی با کیفیت بالا دارد . در کابینت‌های سفارشی با ظرافت ساخته می‌شود که در داخل خانه تولید می‌شوند با مشخصات دقیقی که خانه شما نیاز دارد.

لوازم لباسشویی و سایر وسایل خود را دور از دید و در سیستم های کابینت لباسشویی سازماندهی کنید. راه‌حل‌های ذخیره‌سازی قفسه‌های باز نیز برای اقلامی که می‌خواهید حتی راحت‌تر در دسترس هستند.

کابینت خود را با طیف گسترده ای از گزینه ها برای سخت افزارهای تزئینی، پیکربندی ها، لوازم جانبی و پرداخت های چوبی سفارشی کنید.

فضای کافی برای پیشخوان

شست و شوی لباس ها معمولاً با فضای کافی در اختیار شما کمی آسان تر می شود. چه داشتن سطحی برای قرار دادن لوازم لباسشویی که استفاده می‌کنید یا برای مرتب کردن و تا کردن لباس‌ها از خشک‌کن، فضای اضافی پیشخوان می‌تواند بسیار مفید باشد.

کارشناسان طراحی ما می توانند با شما همکاری کنند تا کانترها را در طرح کابینت سفارشی اتاق لباسشویی خود قرار دهید.

با برانیا آفیس متخصص در حوزه طراحی و ساخت ویلا همراه باشید.

صرفه جویی در فضا و کشش لوازم جانبی راحت

ایده های خوب اتاق لباسشویی باید تجربه شستشوی شما را کارآمدتر و مفیدتر کند. شما از مزایای عملی و صرفه جویی در فضا که توسط بیرون کش ها و سایر لوازم جانبی اتاق لباسشویی ارائه می شود، لذت خواهید برد .

قفسه ها و کشوهای بیرون کش در یک اتاق لباسشویی باعث صرفه جویی در فضا می شوند و کاربردهای زیادی دارند می‌توانید از آنها برای آسان‌تر یافتن وسایل استفاده کنید. به عنوان مثال، یک قفسه خشک کن کششی، گزینه ذخیره سازی اضافی برای خشک کردن لباس ها را فراهم می کند، مانند میله های نوکر قابل تنظیم و میله های آویزان. میزهای اتو کششی به راحتی تنها در صورت نیاز فضای اتاق لباسشویی را اشغال می کنند.

2

مانع شستشوی داخلی

یکی از ایده‌های هوشمندانه‌تر اتاق لباس‌شویی که باید در نظر گرفته شود، مانع‌های داخلی لباس‌شویی است. این مانع ها در کابینت سفارشی شما گنجانده شده اند تا فضا را به حداکثر برسانند و لباس های کثیف را مرتب نگه دارند.

برای آسان‌تر کردن مرتب‌سازی، موانع اضافی اضافه کنید. شما همچنین می توانید مانع شستشوی داخلی را به اتاق خواب خود اضافه کنید. درج مانع قابل جابجایی دارای دسته هایی برای حمل آسان لباس های کثیف شما به اتاق لباسشویی است.

برای خواندن نکات جالب و کاربردی برای فروش آپارتمانتان با قیمتی خوب، کلیک کنید.

نور خوب

بهبود روشنایی در اتاق لباسشویی شما هزینه زیادی ندارد و می تواند دنیای متفاوتی را ایجاد کند.

اتاق‌های لباس‌شویی معمولاً فاقد نور مناسب هستند، که می‌تواند کاری لذت‌بخش مانند شستشوی لباس‌ها را سخت‌تر کند. اتاق‌های خشک‌شویی زیرزمینی که نور طبیعی زیادی ندارند، به‌خصوص دعوت‌کننده نیستند.

با اضافه کردن نور محیطی یا تاکیدی، فضا را تغییر دهید. روشنایی کار و زیر کابینت در قسمت های پر استفاده اتاق رختشویی نیز کار را آسان تر می کند و جو را بهبود می بخشد .

اگر علاقمند به خواندن ویژگی های سقفی مناسب هستید، کلیک کنید.

کفپوش اتاق خشکشویی مدرن

اگر دکوراسیون اتاق لباسشویی خود را به روز می کنید، نمی توانید کفپوش را نادیده بگیرید. از آنجایی که کف اتاق های لباسشویی مستعد رطوبت هستند، کاشی و سرامیک یا کفپوش وینیل گزینه های خوبی هستند.

همچنین ممکن است بخواهید از کاشی های کف PVC به هم پیوسته استفاده کنید. آنها به راحتی نصب می شوند، بادوام هستند و در تعدادی از ترکیب رنگ ها متناسب با دکوراسیون اتاق شما موجود هستند.

سینک لباسشویی خوب

می توانید یک وان لباسشویی سفید ارزان قیمت را به اتاق لباسشویی خود اضافه کنید، اما اگر بودجه شما اجازه می دهد کمی بزرگتر فکر کنید. یک سینک استیل ضد زنگ عمیق همراه با یک شیر آب شیک بسیار زیباتر به نظر می رسد!با پرداختن به مناطقی که در آن وجود ندارد، ظاهر اتاق لباسشویی خود را با طراوت کامل ببخشید.

3

طراحی لاندری با برانیا

سخت ترین فضای کار از فرم و عملکرد در خانه شما نیز می تواند زیبا باشد.دیگر به عمیق ترین گوشه زیرزمین منتقل نمی شود، وقت آن است که اتاق های لباسشویی از تاریکی بیرون بیایند. اتاق‌های خشک‌شویی امروزی دارای به‌روزرسانی‌های بسیاری هستند که کارهای روزمره را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کنند.اثبات در جزئیات است. میزهای اتو در صورت عدم استفاده در کشوها قرار می گیرند، قفسه های خشک کن در صورت نیاز جمع می شوند و گزینه های ذخیره سازی به اندازه تصور شما محدود است.

اگر شما معمولاً یکی از افرادی هستید که در خانه خود لباس‌های شسته شده را انجام می‌دهید، شاید یک رختشویی سفارشی مانند یک رویا به نظر برسد. ایجاد طرحی از ابتدا که کاملاً با نیازها و خواسته های شما مطابقت داشته باشد، تمیز کردن، خشک کردن و تا کردن لباس ها را آسان می کند. 

با برانیا آفیس متخصص در حوزه ساخت ویلا میتوانید مشاوره رایگان برای خانه خود را برای بحث در مورد این ایده های اتاق لباسشویی و موارد دیگر با یکی از کارشناسان طراحی ما برنامه ریزی کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها