قطع کنندگان درخت در جاده های قزوین دستگیر شدند

قزوین- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: با تلاش ماموران منابع طبیعی ۳ نفر از متخلفانی که درختان جاده قزوین به تاکستان را قطع می کردند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

قطع کنندگان درخت در جاده های قزوین دستگیر شدند

علی اکبر اسداللهی اظهارداشت: در روزهای گذشته متوجه شدیم تعدادی از سودجویان مبادرت به قطع درختان حاشیه جاده قزوین به تاکستان کرده اند که شناسایی متخلفان در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: مسیر جاده قدیم قزوین به تاکستان به مسافت ۴۰ کیلومتر است که بخشی از آن در مسیر تونل باد در مسیر کهک قرار دارد که برای جلوگیری از بوران و برف در جاده حدود ۲۵ کیلومتر در سال ۶۲ درختکاری شده است.

اسداللهی یادآورشد: کاشت درخت در محدوده کهک توانسته از بروز برخی مشکلات ناشی از برف و بوران در جاده و مسدود شدن مسیر در زمستان بشدت جلوگیری کند که قطع درختان این مسیر می توانست به بروز حوادث منجر شود.

قطع کنندگان درخت در جاده های قزوین دستگیر شدند

وی گفت: ماموران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین موفق شدند سه نفر از متخلفان که درختان جاده قزوین به تاکستان را قطع کرده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین تصریح کرد: متخلفان تعداد ۵۰ اصله درخت در این مسیر را قطع کرده بودند که پس از شناسایی و دستگیری تحویل مقامات قضایی شدند.

اسداللهی از روستائیان و اهالی ساکن در مجاورت محدوده درختکاری شده در جاده قزوین به تاکستان خواست برای جلوگیری از قطع درختان مسیر مراقب باشند و ضمن همکاری با ماموران اداره کل منابع طبیعی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و قطع درخت توسط افراد سودجود مراتب را به ماموران اطلاع دهند.

منبع: مهر

1920

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها