وزش باد شدید موقت پدیده غالب در برخی از استان ها است

امروز سه شنبه در استان‌های ساحلی خزر، خراسان‌ شمالی، رضوی و جنوبی و سایر نقاط کشور شاهد رعدوبرق و وزش باد شدید موقت خواهیم بود.

وزش باد شدید موقت پدیده غالب در برخی از استان ها است

امروز سه شنبه در استان‌های ساحلی خزر، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان هرمزگان برخی نقاط یزد و اصفهان استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و برخی نقاط استان‌های غربی کشور بارش باران رعدوبرق وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می. شود.

چهارشنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و خفیف رخ داده و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و پنجشنبه جوی آرام در کشور پیش بینی میشود. روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه افزایش محسوس دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

جمعه سامانه بارشی وارد کشور شده و در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی سبب رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات سبب بارش برف خواهد شد.

توصیه می‌شود مسافران نوروزی تمهیدات لازم را در این مناطق به عمل آورند. شنبه نیز در شمال غرب سواحل شمالی شمال شرق و داشته‌های جنوبی البرز بارش خواهیم داشت.

روز‌های جمعه و شنبه کاهش ۱۰ تا ۲۰ درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دما در شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز پیش بینی می‌شود.

همچنین روز‌های جمعه و شنبه به سبب وزش باد شدید پدیده گردوخاک در استان‌های غربی کشور پیش بینی می‌شود. در سه روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز و روز‌های جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها