بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور از بعدازظهر امروز

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی سه روز آتی تشریح کرد.

بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور از بعدازظهر امروز

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از بعد از ظهرامروز با رخنه موجی از تراز میانی جو در برخی مناطق غرب، شمال غرب، زاگرس مرکزی و تا اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز از جمله تهران افزایش ابر،وزش باد،بارش پراکنده و موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز در برخی نقاط استان‌های گیلان، اردبیل و مازندران نیز وزش باد شدید جنوبی تداوم خواهد داشت. از امروز نیز تا حداقل روز پنجشنبه(۵بهمن) با توجه به افزایش میزان سرعت باد در عراق و شمال عربستان، ظهور گرد و خاک و کاهش دید با شدت و ضعف در بخش‌هایی از جنوب غرب وغرب کشور دور از انتظار نیست.

به گفته وی فرد (۴بهمن) درغالب مناطق کشور ضمن افزایش دما، جوی نسبتا پایدار حاکم می شود و روز پنج شنبه (۵بهمن) با ورود سامانه بارشی دیگری به کشور در بخش‌هایی از شمال غرب وغرب بتدریج ابرناکی، بارش برف وباران و وزش باد پیش‌بینی می شود. در روز جمعه (۶بهمن) این موج علاوه بر نیمه شمالی-غربی، استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز را هم فرا می‌گیرد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان اظهارکرد: در روز چهارشنبه (۴بهمن) تهران آسمانی نیمه ابری بتدریج همراه با کاهش ابر و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۵ و ۴ درجه سانتی‌گراد و در روز پنج شنبه (۵بهمن) نیز آسمانی نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و اوایل شب افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۱۵ و ۵ سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها