آمریکا اشتباه بزرگی کرد/ طرح حمایت از سپاه امروز تصویب می‌شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام آمریکا باعث محبوبیت بیشتر سپاه در ایران و خاورمیانه خواهد شد و فکر می‌کنم آمریکایی‌ها اشتباه بزرگی را مرتکب شدند.

آمریکا اشتباه بزرگی کرد/ طرح حمایت از سپاه امروز تصویب می‌شود

علی مطهری در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در واکنش به تروریست خواندن سپاه، گفت: این اقدام آمریکا باعث محبوبیت بیشتر سپاه در جمهوری اسلامی ایران و خاورمیانه خواهد شد و فکر می‌کنم آمریکایی‌ها اشتباه بزرگی را مرتکب شدند.

وی تاکید کرد: سازمانی مانند سپاه که در بین مردم محبوب است، وقتی تروریست نامیده می‌شود نفع او خواهد بود و به ضرر آمریکا است. فکر می‌کنم آمریکا از آنجایی که از ابزارهای مختلف استفاده کرد و به نتیجه نرسید این شگرد را نیز به کار برده و می‌خواهد فشار روانی و فشار اقتصادی به ایران وارد کند، اما مردم ما متحدتر خواهند شد و جدی‌تر به مقاومت خود ادامه می‌دهند.

نایب رئیس مجلس افزود: ان‌شاءالله اگر چند ماه دیگر مقاومت کنیم از این بحران خارج می‌شویم.

مطهری خاطرنشان کرد: در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب، هر گاه دشمن اساس انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داد، همه گروه‌های سیاسی و مردم متحد شده و در مقابل دشمن ایستاده‌اند و از اساس انقلاب خود دفاع کرده‌اند.

وی گفت: ممکن است اختلافات فکری و سلیقه‌ای وجود داشته باشد، اما برای حفظ انقلاب اسلامی همه گروه‌های سیاسی و مردم متحد هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قوانین قبلی برای اقدام متقابل برابر آمریکا در مجلس تصویب شده است، بیان کرد: آن قوانین باید اجرا می‌شده که این کار انجام شده است و تا حد خوبی نیز پیش رفته است. امروز نیز طرحی با ۳ یا ۲ فوریت مطرح است و قاعدتاً به تصویب می‌رسد.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها