لاریجانی ضمن محکوم کردن به رسمیت شناختن الحاق جولان به رژیم صهیونیستی:

رویکرد ناسازگاری ترامپ خطری برای ثبات خاورمیانه است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی اقدام ترامپ، در به رسمیت شناختن الحاق جولان اشغالی به سرزمین‌های تحت اشغال رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم و آن را مغایر با اصول انسانی ، حقوق بین‌الملل و قطعنامه‌های بین‌المللی خواند.

رویکرد ناسازگاری ترامپ خطری برای ثبات خاورمیانه است

علی لاریجانی رویکرد مقابله و ناسازگاری ترامپ با افکار عمومی و کشورهای جهان را خطری برای صلح و ثبات به ویژه در منطقه خاورمیانه توصیف نمود و از مجامع بین‌المللی و اتحادیه‌های بین المجالس خواست با اتخاذ اقدامات جدی مانع بروز فاجعه‌ای دیگر در منطقه شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکبد بر این‌که حمایت بدون فکر و منطق کاخ سفید از رژیم صهیونیستی و نژادپرستی ، عامل اصلی بروز حوادثی همچون نیوزیلند می‌باشد، در خصوص تقابل دینی که با اهداف خاصی ترویج می‌شود هشدار داد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناظر بی طرف
    0

    آقای علی لاریجانی!!! صدق مقوله ی دیگر را نیز جدی بگیرید --- ضمن اذعان به صدق این مقوله ، شما جناب دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورا و همکاران شما و دولت باید این مقوله دوم را نیز باور کنید که : رویکرد ناسازگار دولت کنونی ج.ا.ا در افزایش تنگناهای فاجعه بار مصنوعی اقتصادی علیه مردم و به حضیض رساندن ارزش پول ملی و نابود سازی قدرت خرید ملت ، علی رغم برخورداری کشور از ثروتهای خدا داه و داراییهای کلان ، و بر خورد مدارا گونه ی مجلس شورا با دولت در این مسئله ، خطری است به مراتب بیشتر و جدی تر که کشور و مردم و نظام را بنفع دشمنان بیگانه نشانه رفته است و فردا با سر ریز شدن خشم خروشان ده ها میلیون مردم خدا پرست شهید داده ی ایران اسلامی این خطر همه ی مسئولان رفته به خواب غفلت را نیز با خود به ناکجا خراب نابودی خواهد برد. مسئولان همه ی نهادها و ارگانهای ج.ا.ا اگر به اسلام و نظام اسلامی و ده ها میلیون مردم خدا پرست انقلابی شهید داده ی ایران اسلامی وفا دارند پیش از تقدیم نصیحت به سران اصلاح ناپذیر آمریکا و غرب ، محض رضای خدا تا دیر نشده با اجرای ضوابط و قوانین کار آمد علمی عدالت محور باز دارنده ی قاطع به اصلاح روش مدیریت سر تا پا عدالت گریز خود بپردازند ؛ شاید خداوند ما را از بلای بزرگ نجات بخشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها