توزیع سبدهای کالا مناسب نیست/کالاهای اساسی به اقشار محروم نرسید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: متأسفانه نحوه توزیع سبدهای کالا مناسب نیست و هنوز به دست بسیاری از اقشار نیازمند جامعه نرسیده است.

توزیع سبدهای کالا مناسب نیست/کالاهای اساسی به اقشار محروم نرسید

محمد حسینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی با اشاره به مصوبه مجلس در مورد افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت اظهار داشت: لازم است به نوبخت تذکر دهم که مجلس قانونگذار است و تشخیص دهنده مغایرت مصوبات مجلس با قانون اساسی بر عهده شورای نگهبان است و نباید وی با اظهاراتش کام مردم را تلخ کند.

وی افزود: امروز فصل الخطاب قانون است و اگر مصوبه‌های مجلس مورد تأیید شورای نگهبان قرار گیرد، دولت مکلف به اجرای آن است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تذکری به شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داد و تصریح کرد: متأسفانه نحوه توزیع سبدهای کالا مناسب نیست و هنوز به دست بسیاری از اقشار نیازمند جامعه نرسیده است.

حسینی با انتقاد از شیوه توزیع کالاهای اساسی گفت: همچنین کالاهای اساسی هم به بسیاری از اقشار محروم جامعه به ویژه در روستاها اعطا نشده است در حالی که آنان بیشترین فشار را از وضعیت معیشتی متحمل شده‌اند.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    من بيكار شده تامين اجتماعي هستم 1.5 سال هم بيمه بيكاري گرفته الان هم هيچ جايي مشغول به كار نيستم ولي شامل سبد كالا نشده ام ولي اوني كه حقوق ماهيانه دارد وشغل وكار دارد در اولويت قرار داشته و سبد كالا دريافت نموده است در اين كشور هيچ اطلاعاتي از مردم وجود ندارد وبيكار و بدبخت روز به روز توسري خوار تر مي شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها