انتقاد عضو فراکسیون نمایندگان ولایی از عملکرد ستاد تنظیم بازار در توزیع گوشت

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی از عملکرد ستاد تنظیم بازار در شهرستان‌ها در خصوص توزیع گوشت انتقاد کرد.

انتقاد عضو فراکسیون نمایندگان ولایی از عملکرد ستاد تنظیم بازار در توزیع گوشت

در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در تذکری گفت: روز گذشته مصوبه‌ای در مورد حقوق شاغلان و بازنشستگان داشتیم. بر اساس این مصوبه، حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشگری به میزان ۴۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

وی اظهارداشت: اما بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در زمینه حقوق دچار مشکلات اساسی هستند و این مصوبه شامل حال آنها نمی‌شود.

حاجی دلیگانی گفت: دولت موظف به اجرای قانون همسان سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی بود اما تاکنون چنین اقدامی انجام نداده است.

وی تصریح کرد: باید فضای کسب و کار به گونه‌ای مدیریت شود که مردم بتوانند فعالیت اقتصادی انجام دهند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی همچنین با انتقاد از عملکرد ستاد تنظیم بازار در شهرستان‌ها گفت: در تهران مردم اجازه دارند هر چقدر می‌خواهند گوشت بخرند اما در شهرستان‌ها خرید گوشت بر اساس سهمیه‌ای است که این ستاد تعیین می‌کند.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دلداد
    0

    سلام اقای حاجی نماینده دلسوز ومردمی هرچه تذکر و نطق از شما میبینیم به نفع قشرهای اسیب پذیر است وسپاسگزاریم اما کجاست گوش شنوا از کدام دولت حرف میزنید کسی که خودش باعث گرانی است نمیخواهد سروسامان به وضع مردم بدبخت بدهد که به این حرفها گوش نمیکند خدا لعنت کند خیانتکاران دروغگو را

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها