مخالف سهمیه‌بندی سوخت خودروها هستیم /بنزین گران نمی‌شود

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون انرژی مخالف سهمیه‌بندی سوخت خودروها است، گفت: بنزین در سال آینده گران نمی‌شود.

مخالف سهمیه‌بندی سوخت خودروها هستیم /بنزین گران نمی‌شود

فریدون حسنوند عصر امروز در جلسه شورای اداری در ساختمان کوثر فدمانداری اندیمشک عنوان کرد: دشمنان با ایجاد تحریم و برگزاری جلسات با کشورها با تطمیع و تهدید به زم خود قصد توقف در فروش نفت کشور را داشتند.

وی افزود: یک گروه تندرو در امریکا با همکاری روباه پیر و برخی کشورهای مرتجع به دنبال ایجاد تحصن، اعتراض، ناامیدی و اقدامات تروریستی در کشور بودند که با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب و ایثار ملت بزرگوار ناکام و نقشه‌های آنان شکست خورد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پاسخگویی به مطالبات شهروندان تصریح کرد: با مدیریت جهادی و انقلابی هم‌چون سال‌های ابتدایی انقلاب و دوران دفاع مقدس باید مسیر توسعه کشور را پیگیری و برنامه‌ریزی شود.

وی، اشتغال را اولویت اول شهرستان، استان و کشور نامید و افزود: تمام مدیران و مسئولان در نظام باید از ظرفیت‌های قانونی و استعداد کشور در تمام زمینه‌ها برای توسعه، عمران و اشتغالزایی استفاده شود.

حسنوند گفت: مسئولان دستگاه‌های اداری باید به عنوان مدیران انقلابی با اطلاع از قوانین فرصت را برای خدمت، پاسخگویی به مطالبات، ایجاد اشتغال و سازندگی کشور از طریق کار جهادی شتاب گیرد و در این زمینه از مدیران انقلابی حمایت خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون انرژی مخالف سهمیه‌بندی سوخت خودروها در سال آینده است، گفت: بنزین در سال آینده گران نمی‌شود.

حسنوند اظهار کرد: صحبت‌های انجام شده در ارتباط با نحوه توزیع سوخت، سهمیه‌بندی و افزایش بهای بنزین صحت نداشته و هرگونه گمانه‌زنی و بحث در این زمینه شایعه است.

وی گفت: قیمت بنزین و سوخت به‌بهانه اعمال‌ تحریم‌های آمریکا افزایش نخواهد داشت و سطح تولید بنزین در کشور به‌حدی است که توان مقابله با تحریم‌ها را داریم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه مدیریت مصرف سوخت و مقابله با قاچاق سوخت، سهمیه‌بندی سوخت نیست، بیان کرد: بهترین راه مقابله با قاچاق سوخت برخورد قاطع با عاملان و برای مدیریت مصرف سوخت خودروها فرهنگ‌سازی در کشور است.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اسلامی
    0

    اره بجای اینکه مسئله طرح کنید پاسخ دهید اما صورت مسئله ساده را هم پاک میکنید،بابا قشر کم درامد اصلا از یارانه های پنهان استفاده نمیکند بلکه رانتخواران وقشر مرفه از یارانه های پنهان سوءاستفاده میکنند،رأی اشتباه،یا نفوزی داریم یا نماینده کم کار غیرجهادی داریم که دلسوز مردم مملکت نیستند، غیراز این دو جهت چیز دیگری نیست،رأی اشتباه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها