جمالی: وضع تحریم‌های ایران برای بهتر شدن زندگی مردم صحبتی خنده‌دار است

یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صحبت‌های اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اعمال تحریم ها برای بهبود زندگی مردم ایران را خنده دار دانست

جمالی: وضع تحریم‌های ایران برای بهتر شدن زندگی مردم صحبتی خنده‌دار است

یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صحبت‌های اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اعمال تحریم ها برای بهبود زندگی مردم ایران را خنده دار دانست و گفت: هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی ضربه زدن به انقلاب و اضمحلال ایران است. این ها به دنبال تجزیه ایران هستند و برایشان فرقی نمی‌کند که کدام نظام سیاسی سر کار باشد.

محمد جواد جمالی، در واکنش به صحبت‌های اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر این که می‌خواهیم با تحریم ها زندگی مردم ایران را بهتر کنیم، گفت: آقای پمپئو یکی از نزدیک‌ترین افراد به دونالد ترامپ است که علی‌رغم تغییرات در کابینه دولت ترامپ در کنار بولتن ماندگار شده و هنوز از اعضای تندروی دولت محسوب می‌شود. چندی پیش هم وقیحانه در قالب بیانیه‌ای ۱۲ بندی مواردی را اشاره کرد که اگر ایران آن را رعایت کند به زندگی خوب می‌رسد.

وی افزود: پمپئو بداند که اگر ایران می خواست زیر پرچم آمریکا باشد، انقلاب نمی‌کرد و کاپیتولاسیون را بر هم نمی زد. این حرف‌ها برای کشورهایی همچون عربستان و بحرین کاربرد دارد.

جمالی حرف‌های اخیر وزیر امور خارجه آمریکا را خنده دار دانست و گفت: این صحبت‌ها به این معناست که آمریکا هواپیماهای ما را تحریم می‌کند تا سقوط کند یا این که دارو به بیماران صعب العلاج نرسد و یا این که از فروش نفت بی بهره باشیم و نتوانیم حقوق کارمندان را بپردازیم. حتما اینها همه برای بهتر شدن زندگی مردم ایران است. البته که صحبت درست را نتانیاهو مطرح کرد مبنی بر این که آمریکا علیه ایران جنگ اقتصادی کرده است و رژیم صهیونیستی جنگ نظامی می‌کند این تقسیم کاری برای رسیدن به اهداف اصلی از پیش تعیین شده یعنی ضربه زدن به انقلاب و اضمحلال ایران است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همه ایرانیان وطن دوست بدانند که اینها به دنبال تجزیه ایران هستند و می خواهند ایران فعلی به شکل متحد و یکپارچه باقی نماند و برای‌شان فرقی نمی‌کند که کدام نظام سیاسی سر کار باشد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها