در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد؛

انتقاد مافی از کارشکنی ها برای تشکیل کمیسیون‌ زنان، جوانان و خانواده/ امضای ۸۰ نماینده پای این طرح است

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از کارشکنی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس پیرامون تشکیل کمیسیون زنان، جوانان و‌ خانواده انتقاد کرد.

انتقاد مافی از کارشکنی ها برای تشکیل کمیسیون‌ زنان، جوانان و خانواده/ امضای ۸۰ نماینده پای این طرح است

پروانه مافی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری با انتقاد از رویکرد برخی از نمایندگان مجلس در راستای مخالفت با تشکیل کمیسیون زنان، جوانان و خانواده اظهار کرد: در صورت تشکیل این کمیسیون ۳ موضوع مهم قانون تسهیل ازدواج جوانان، مسائل اقتصادی زنان سرپرست خانوار و پایین آمدن آمار طلاق به شکل ویژه ای مورد بررسی قرار می گیرد و بسیاری از مشکلات موجود در جامعه از طریق راهکارهای قانونی حل می شود.

وی افزود: جمعی بسیاری از نمایندگان با تشکیل این کمیسیون که دارای رویکرد اجتماعی نیز بود موافق بودند، اما با رویکرد نماینده خمینی شهر و‌مخالفت وی در صحن علنی مجلس این طرح به تعویق افتاد.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقدمات و طرح اولیه تشکیل این کمیسیون از سوی نمایندگان مجلس به هیئت رئیسه ارائه شده است، اما مخالفت نماینده خمینی شهر در سطح مجلس سبب شد تا این طرح به تعویق بیفتد.

مافی با بیان اینکه هیئت رئیسه مجلس خواهان ارائه مجدد این طرح با برخی اصلاحات شده است، خاطرنشان کرد: قراره شده با انجام این اصلاحات این طرح خارج از نوبت در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: بیش از ۸۰ امضا برای این طرح از سوی نمایندگان مجلس جمع آوری شده است که امیدواریم با حمایت هیئت رئیسه بتوانیم در جهت تصویب این طرح نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا با تصویب این طرح و ایجاد کمیسیون مربوطه بسیاری از مشکلات اجتماعی که در جامعه وجود دارد حل می شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها