در گفت‌و‌گو با خبر فوری مطرح شد؛

اصلاح‌طلبان؛ نگران کاهش محبوبیت در بین مردم /تابش: اعتماد مردم به سیاسیون کمرنگ شده است /این خطر اصولگرایان را هم تهدید می کند

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش محبوبیت جریانات سیاسی تنها شامل حال اصلاح طلبان نمی شود و اصولگرایان هم با این خطر روبرو هستند.

اصلاح‌طلبان؛ نگران کاهش محبوبیت در بین مردم /تابش: اعتماد مردم به سیاسیون کمرنگ شده است /این خطر اصولگرایان را هم تهدید می کند

به گزارش خبر فوری ، در حالی که طی چند هفته اخیر چهره هایی چون سعید حجاریان از کارنامه دولت روحانی انتقاد کرده و حتی فضای سیاسی کشور را برای حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده نامساعد دانستند اما افرادی همچون محسن آرمین با انتقاد از این قسم اظهارات، تاکید دارند که اتخاذ این رویکرد و نامناسب دانستن فضای سیاسی برای اصلاح طلبان رویه ای اشتباه است و‌ سبب از دست دادن جایگاه آنها در بین مردم خواهد شد.

در همین راستا محمدرضا تابش عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره زمزمه های کاهش محبوبیت اصلاح طلبان در بین مردم اظهار کرد: در شرایط امروز کشور باید تاکید کنم که کاهش محبوبیت جریانات سیاسی در بین مردم تنها شامل حال اصلاح طلبان نمی شود بلکه این خطر برای اصولگرایان نیز وجود دارد و آنها را هم تهدید می کند.

وی افزود: متاسفانه کاهش محبوبیت جریانات سیاسی در بین مردم مسئله ای است که دامنگیر نظام شده است و این روند به دلیل کاهش و کمرنگ شدن اعتماد عمومی به مجموعه حاکمیت است و بحث اصولگرا و اصلاح طلب در این بین مطرح نیست.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید تصریح کرد: در مقطع فعلی همه باید تلاش کنیم این اعتماد عمومی که از مردم سلب شده است بازگردد چرا که ادامه این رویه قطعا به ضرر کشور و ملت است. رویکردی که امروز در بین مردم نسبت به جریانات سیاسی وجود دارد به دلیل عملکرد احزاب و چهره های سیاسی است.

وی تاکید کرد: عملکرد، مشی و اظهارات چهره ها و جریانات سیاسی می تواند مردم را با آنها همراه کند از این رو ما اگر اصلاحاتی را در رویه فعلی خود اتخاذ نکنیم قطعا با مشکلاتی روبه رو خواهیم شد که جبران کردن آن نیز بسیار سخت خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید اظهار کرد: وقت آن رسیده است که جریانات سیاسی چه اصلاح طلب و‌ چه اصولگرا خط و مشی خود را در مواجهه با مردم مشخص کنند چرا که باتوجه به مشکلاتی که در کشور وجود دارد مردم در راستای حمایت از جریانات سیاسی دلیل قانع کننده ای ندارند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها