دستگاه‌های نظارتی پس از ۲۶ آبان مدیران بازنشسته را عزل کنند

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: سازمان بازرسی و دیوان محاسبات باید اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را در دستور کار خود قرار دهند و بعد از ۲۶ آبان مدیران بازنشسته را عزل کنند.

دستگاه‌های نظارتی پس از ۲۶ آبان مدیران بازنشسته را عزل کنند

جبار کوچکی‌نژاد، با اشاره به اینکه مدیران بازنشسته باید تا ۲۶ آبان ترک خدمت کنند، اظهار داشت: جای تاسف دارد که برخی از بازنشستگان حاضر به کناره‌گیری از سمت خود نیستند و فرصت خدمت را از جوانان نخبه و متخصص گرفته‌اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: در اغلب مجموعه‌های کشور مدیران و مسئولان بازنشسته وجود دارند که باید قانون به طور کامل و بدون هیچگونه استثنائی اجرا و این افراد از سمت خود برکنار شوند.

کوچکی‌نژاد تاکید کرد: قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان به صورت کاملا صریح و روشن تکلیف بازنشستگان را مشخص کرده است و دیکر کسی نمی‌تواند برای تثبیت جایگاه خود این مصوبه مجلس را دور بزند.

وی با اشاره به طرح اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان برای استثنا کردن برخی از مسئولان، گفت: برخی افراد تلاش زیادی برای تصویب این طرح کردند اما از ابتدا کاملا مشخص بود که این طرح شانسی برای تصویب در مجلس ندارد و همه بازنشستگان بدون استثنا باید از سمت خود کنار بروند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر ضرورت ورود سازمان بازرسی و دیوان محاسبات به این موضوع، اظهار داشت: سازمان بازرسی و دیوان محاسبات باید اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را در دستور کار خود قرار دهند و این افراد را عزل کنند.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • hggbbvczdth
    0

    ای اقای حداد عادل وولایتیرا هم اخراج میکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها