تدبیر روحانی برای بهبود وضعیت کشور چیست؟

حسین مقصودی/نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی

تدبیر روحانی برای بهبود وضعیت کشور چیست؟

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی برای سایت خبر فوری ۹ رویکرد را برای بهبود عملکرد کابینه روحانی ذکر کرده است.

۱.دکتر روحانی باید بجای تغییر آدم ها، روش ها را تغییر دهد چرا که تا امثال نوبخت و جهانگیری باشند روش های منسوخ و شکست خورده و فرار از قانون ادامه دارد و کشتی به گل نشسته حرکت دولت حرکت نخواهد کرد.

۲.در کنار تغییر چهار وزیر راه، کار، صنعت و اقتصاد باید سه وزیر کشاورزی و علوم و آموزش و پرورش هم تغییر کنند.

۳.مجلس به هر وزیر پیشنهادی رای نخواهد داد باید کارنامه مرتبط داشته باشند مردم دار و از سهام داران اصلی نظام یعنی مردم باشند نه فقط از سهام نوبخت و جهانگیری.

۴.در گزینه های اقتصاد معرفی افرادی مثل دژپسند و اکرمی یعنی ادامه همان راه رفته و شکست خورده قبل .چرا که اینها معاونین نوبخت هستند و در وزارت اقتصاد باید از گزینه هایی مثل طیب نیا و تاجگردون و هادی قوام و یا بخش خصوصی استفاده کرد.

۵.در وزارت راه و شهرسازی مجلس به محمدی و اسلامی از استانداران فعلی بعید هست روی خوش نشان دهد بهترین گزینه در شرایط فعلی خادمی مدیر عامل زیرساخت و مورد اقبال مجلس هست.

۶.در وزرات کار و رفاه گزینه شریعتمداری راه و کاری سخت در پیش دارد که بتواند رای اعتماد بگیرد باید خیلی کار کنند و تلاش کنند و در گزینه های وزارت صنعت امثال ویسه و هاشمی راه به جایی نمیبرند و در مجلس مقبولیت ندارند.اما گزینه هایی مثل رضا رحمانی و صالحی نیا رای بالا و خوبی دارند و کاربلد و این کاره هستند.

۷.جهاد و اموزش و پرورش و علوم اگر عوض نشوند خودمان در مجلس دست به کار میشویم.

۸.مجلس قانونا زورش به نوبخت و جهانگیری نمیرسد و اما ظاهرا بدهکاری رییس جمهور به اینها زیاده و نمیتواند عوض کند.

۹.رییس جمهور در معرفی گزینه های پیش رو نشان نداد نه اهل اشتی ملی هست.در فکر اجرای سیاستهای رهبری نیست نه به فکر اتحاد هست و نه در فکر ارامش در کشتی انقلاب و ارامش در بین مردم و لطف و محبت مجلسی ها را در عقب نشینی از پیگیری سوالات نمایندگان که مردود شد نادیده گرفت و ظاهرا فکر این نیست که با کلید ارامش قفل های بسته را باز کند و باید مجلس ورود جدی داشته باشد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها