نقوی حسینی در گفت و گو با خبرفوری:

تعداد بازنشستگان نهادهای اجرایی به بیش از 1000 نفر نمی‎رسد/ فضای عمومی را با آمارهای اشتباه ناآرام نکنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد بازنشستگان شاغل در نهادهای اجرایی به بیش از 1000 نفر نمی‏‎رسد از این رو نباید با ارائه ارقام و اطلاعات غلط فضای عمومی کشور را ناآرام کرد.

تعداد بازنشستگان نهادهای اجرایی به بیش از 1000 نفر نمی‎رسد/ فضای عمومی را با آمارهای اشتباه ناآرام نکنیم

حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری با بیان اینکه حضور 2700 نیروی بازنشسته در دستگاه‎ای اجرایی موضوعی بعید است اظهار کرد: اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مناصب اجرایی در وضعیت فعلی کشور رویکرد مناسبی است و قطعا باید تحقق این موضوع را یک موفقیت برای مجلس و نهادهای اجرایی دانست.

وی با اشاره به اینکه مهلت زمانی دوماه برای خروج بازنشستگان از نهادهای اجرایی زمان مناسبی است خاطرنشان کرد: مطابق برآوردی که انجام شده قریب 1000 نفر در مناصب و پست‎های مختلف به عنوان بازنشسته مشغول به فعالیت هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: فرآیند انتخاب نیروهای جایگزین برای حضور در بدنه اجرایی کشور به جای بازنشستگان بسیار سخت نیست پس توصیه ما به دولت این است که این فرآیند را سخت نگیرد و هرچه سریعتر در جهت اجرایی کردن این قانون وارد عمل شود.

نقوی حسینی تاکید کرد: اگر دولت نگاه خود را به جوانترها تغییر دهد و اصلاح کند و به مدیران جوان اعتماد کند خروج نیروهای بازنشسته از بدنه اجرایی کشور بسیار سخت نیست.

وی خاطرنشان کرد: برای به کارگیری نیروهای جوان در بدنه اجرایی کشور قطعا می‎توان از کارمندان و مدیران جوان‎تر در بدنه اجرایی کشور به کار گرفت و خلاهایی که ممکن است در راستای خروج نیروهای بازنشسته ایجاد شود برطرف کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورایا لامی تصریح کرد: هیچگونه نگرانی در باب خروج نیروهای بازنشسته از نهادهای اجرایی وجود ندارد از این رو قطعا نگران کردن مردم و ناآرام کردن فضای نهادهای اجرایی کشور به واسطه خروج مدیران بازنشسته هیچ دستاوردی را برای کشور در این مقطع ندارد.

نقوی حسینی تصریح کرد: انتظار است مسئولان ما همچنین در ارائه آمار و ارقام مربوط به تعداد نیروهای بازنشسته دقت بیشتری را اتخاذ کنند تا خدای نکرده با ارائه آمار نادرست ابهامی در این راستا ایجاد نشود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مري
    0

    وقتي نهاد هاي تحت نظر رهبرى إز اين قانون مستثني بشوند معلوم است كه بازنشستگان خايشان خوب است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها