کولیوند در گفت و گو با خبرفوری:

استیضاح وزیر کشور از دستور کار مجلس خارج شده است/ بلاتکلیفی برخی از نمایندگان قابل قبول نیست

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر کشور به دلیل پس گرفتن امضای نیمی از طراحان استیضاح از دستور کار مجلس خارج شده است.

استیضاح وزیر کشور از دستور کار مجلس خارج شده است/ بلاتکلیفی برخی از نمایندگان قابل قبول نیست

محمدجواد کولیوند در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره سرنوشت استیضاح وزیر کشور در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در جلسه‎ و نشستی که در کمیسیون شوراها به منظور بررسی استیضاح وزیر کشور صورت گرفت موضوع استیضاح وزیر کشور از دستور کار خارج شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه 17 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که خواهان استیضاح وزیر کشور بودند امضا خود را پس گرفتند از این رو این استیضاح از دستور کار خارج شد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کمیسیون شوراها با توجه به وظیفه قانونی خود در راستای بررسی طرح استیضاح گزارش نهایی را پیرامون انصراف نمایندگان تهیه و به هیئت رئیسه مجلس ارسال کرد.

کولیوند تاکید کرد: برای بنده جای سوال است که چرا با وجود پس گرفتن امضا از سوی استیضاح کنندگان هنوز برخی از دوستان بر نظر خود تاکید دارند و در واقع بلاتکلیف هستند.

وی خاطرنشان کرد: طبق روال قانونی باید صراحتا گفت که با توجه ارسال گزارش کمیسیون شوراها به هیئت رئیسه مجلس و پس گرفتن نیمی از استیضاح کنندگان عملا این طرح از دستور کار مجلس خارج شده است و نمایندگان اگر بر تصمیم خود اصرار دارند باید دوباره اقدام به جمع‎آوری سوال کنند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    چرا باید امضا کنید که بعدش پس بگیرید؟مردم رو چی فرض کردید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها