آیا پشت پرده استیضاح ربیعی در مجلس به وزیر بهداشت ختم می‎شود؟/ عزیزی: دیدار با تاجگردون اتفاقی بود

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اخبار مربوط به خط گرفتن از وزیر بهداشت برای راه‎اندازی استیضاح علی ربیعی وزیر کار در مجلس را تکذیب کرد و دیدار خود با تاجگردون را اتفاقی دانست.

آیا پشت پرده استیضاح ربیعی در مجلس به وزیر بهداشت ختم می‎شود؟/ عزیزی: دیدار با تاجگردون اتفاقی بود

عبدالرضا عزیزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره انتشار برخی از اخبار در رسانه‎ها پیرامون خط گرفتن وی و تاجگردون از وزیربهداشت برای به راه انداختن استیضاح ربیعی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدا باید بگویم من کسی بودم که در زمان تشکیل دولت دوازدهم با حضور ربیعی وزارت کار، رفاه و تعاون اجتماعی مخالف بودم اما اعضای کمیسیون اجتماعی در آن مقطع از وی حمایت کردند اما بنده در آن مقطع به عنوان رئیس کمیسیون تاکید کردم که بنای مخالفت ندارم و نظرم نسبت به حضور مجدد ربیعی در دولت دوازدهم ممتنع بود.

وی تصریح کرد: در جلسه کمیسیون اجتماعی در زمان بررسی صلاحیت ربیعی در کمیسیون اجتماعی به اعضا گفتم که شما که در شرایط فعلی حامی ربیعی هستید دوماه دیگر وی را استیضاح خواهید کرد و همین موضوع هم اتفاق افتاد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنده چون در اول کابینه دوازدهم با حضور ربیعی در وزارت تعاون مخالف بودم دیگر در موضوع استیضاح ربیعی نظری را ندارم و جز امضاکنندگان استیضاح وی نیز نیستم.

عزیزی درباره دیدار خود با تاجگردون اظهارکرد: دیدار بنده با آقای تاجگردون در آن نشست بسیار اتفاقی بود ولی متاسفانه برخی از رسانه‎ها بداخلاقی‎هایی کردند تا ما تحریک شویم و در جهت مخالفت با ربیعی صحبت کنیم.

وی اظهارکرد: نظر بنده درباره استیضاح ربیعی ممتنع است و در دیدار با تاجگردون نیز در راستای ربیعی اصلا هیچ صحبتی را مطرح نکردیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده هیچ ابا و ترسی از کسی ندارم و اگر مخالف ربیعی باشم قطعا صحبت خود را انجام خواهم داد و نمی‎دانم این حرف از کجا نشات گرفته است که ما از وزیر بهداشت برای استیضاح ربیعی خط گرفتیم.

عزیزی تاکید کرد: اگر دوستان دوست دارند بنده به عنوان مخالف آقای ربیعی صحبت کنم اینکار را انجام خواهم داد ولی صراحتا می‎گویم استیضاح ربیعی رای نمی‎آورد.

وی خاطرنشان کرد; بنده صراحتا اعلام می‎کنم که نظرم نسبت به استیضاح ربیعی ممتنع است و دوستان در مجلس نیز از این موضوع خبر دارند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها