در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

انتقاد سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از نقدهای تخریبی علیه دولت/ شرایط امروز کشور نیازمند وحدت است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از نقدهای تخزیبی صورت گرفته علیه دولت انتقاد کرد.

انتقاد سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از نقدهای تخریبی علیه دولت/ شرایط امروز کشور نیازمند وحدت است

علی نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره ضرورت حمایت از دولت در شرایط فعلی کشور با توجه به تهدیدات بین اللمللی اظهارکرد: بدون شک نمی توان کتمان کرد که مشکلاتی در کشور وجود دارد که باعث آزار و دلخوری مردم شده است اما برای بهبود این اوضاع علاوه بر اتخاذ یک تدبیر مناسب، همدلی و وحدت نیز لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: در شرايطي كه ما شاهد هستيم كه دولتمردان ما در تيم وزارت خارجه در مذاکره با طرفین اروپایی درصدد حفاظت از منافع ملت ایران هستند طرح موضوعاتی از سوی برخی از دوستان غیرقابل پذیرش است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: نه تنها انتقادات داخلی در شرایط فعلی کشور دردی را دوا نمی کند بلکه زمینه و بستر لازم را برای نفوذ دشمنان و افزایش دغدغه های دولت فراهم می کند.

نجفی تاکید کرد: در شرایط سختی قرار داریم که بدون شک با اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران سخت خواهد شد اما مردم ایران انسان های روزهای سخت هستند از این رو براب همراهی ملت، مسئولین نیز باید یک دل و یکرنگ باشند.

وی تاکید کرد: منتقدان بهتر است به جای بیان انتقادات بی پایه در جهت ارائه پیشنهادات سازنده به دولت و شخص رئیس جمهور وارد عمل شوند تا فضای کشور در جهت مقابله با توطئه های دشمنان آماده باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهارکرد: در شرایط امروز مردم و مسئولین باید همراه دولت باشند اما این بدان معنی نیست که نمی توانند نظرات خود را بیان کنند چراکه بدون شک بیان نظرات در جهت بهبود وضعیت تاثیرگذار است در صورتی که سازنده باشد نه تخریب کننده.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • نگین
    0

    مهره های اطراف روحانی را یکی یکی بر می‌دارند و مهره های انتخاب شده را چینش می کنند یه مترسک از او باقی می گذارند دیگه بسه مردم خسته عصبی و افسرده شدند چقدر می خواهید بر گرده مردم سوار شوید از مردم مایه گذاشتن خیلی راحت است

  • ناشناس
    0

    آقای نجفی!!! پاسخگوی سوگند خود به ملت باشید؟؟؟!!! --- آقای نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی!!! شما بجای این اظهارات ضد مردمی در لابی گری بنفع دولت باید در ایفای تعهدات خود به ملت که پیش از نماینده شدن سوگند آن را خورده اید به مردم با سند و دلیل قاطع غیر قابل انکار توضیح دهید خدمات عزت آفرین دولت در پنج سال گذشته برای کاهش درد و رنجها و تگناهایی که سیاست اقتصادی ناکام دولت بر آنان در زندگی تحمیل کرده چه بوده آند؟؟؟!!! آقای نجفی!!! شما خدمت گزار مردم هستید یا دولت ؛ و وحدت قوا را برای اثبات چه چیز می خواهید که تا کنون پس از گذشت پنج سال نتوانسته و موفق نبوده به اثبات برسانید؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها