نقوی حسینی در گفت و گو با خبرفوری:

اظهارات روحانی در گفت و‌ گو با مردم امیدوارکننده بود/منتظر اقدامات عملی دولت هستیم

عضو کمیسسون امنیت ملی مجلس اظهارات شب گذشته رئیس جمهور را امیدوارکننده دانست.

اظهارات روحانی در گفت و‌ گو با مردم امیدوارکننده بود/منتظر اقدامات عملی دولت هستیم

سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اظهارات شب گذشته رئیس جمهور پیرامون مسائل اقتصادی کشور اظهارکرد: اینکه رئیس جمهور بالاخره با مردم به طور مستقیم صحبت کردند و مردم نیز اظهارات وی را شنیدند اقدام قابل قبولی بود که خود در جهت تزریق روحیه و امید به مردم کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: اظهارات شب گذشته آقای رئیس جمهور کاملا منطبق بر اصول و قواعد بود و تمامی نکات مدنظر مردم از سوی وی مطرح شد اما نکته ای که حائز اهمیت است این بوده که این اظهارات چه قدر عملیاتی می شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به درخواست ۱۸۷ نماینده مجلس از رئیس جمهور برای ایجاد تغییر در تیم اقتصادی دولت تاکید کرد: رئیس جمهور نیز در اظهارات شب گذشته خود بر ضرورت ایجاد تغییرات در بدنه اقتصادی دولت اشاراتی داشتند که امیدواریم این مهم هرچه سریعتر عملیاتی شود.

نقوی حسینی اظهارکرد: بدون شک اگر رویه موجود در دولت پیرامون نحوه برخورد و مدیریت مسائل اقتصادی با حضور افراد جدید تغییر کند در آینده نزدیک باید شاهد حل مشکلات باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور نیروهای جدید با افکار و راهبردهای جدید به طورحتم در بهبود وضعیت اقتصادی کشور و تزریق این امر در سطح عمومی جامعه تاثیرگذار خواهد بود و فضای منفی موجود در عرصه اقتصادی کشور را از بین خواهد برد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها