عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

استقبال مجلس از اختصاص یک مکان خاص برای تجمعات مردمی/منتظر ارسال لایحه وزارت کشور هستیم

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک مکان خاص برای تجمعات مردمی از سوی وزارت کشور استقبال می‎کند.

استقبال مجلس از اختصاص یک مکان خاص برای تجمعات مردمی/منتظر ارسال لایحه وزارت کشور هستیم

احمدعلیرضابیگی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره طرح وزارت کشور پیرامون تعیین مکان‎های خاص برای تجمعات و اعتراضات صنفی و مردمی اظهارکرد: در دنیای اینکه مردم در یک چارچوب مشخص و در یک جای از پیش تعیین شده در اعتراض به یک موضوعی تجمع کنند امری متداول است از این رو بدون شک تحقق چنین امری در کشورمان برای گوش دادن به دغدغه‎های مردم امری قابل قبول است و ما در مجلس از آن استقبال می‎کنیم.

وی تصریح کرد: کمیسیون شوراها و امور داخلی نیز با این مصوبه وزارت کشور موافق است البته قرار شده است که وزارت کشور در این راستا لایحه‎ای را به مجلس شورای اسلامی ارسال کنند که بعد از بررسی آن به طورحتم ما به نتایج خوبی در این راستا دست پیدا خواهیم کرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی درباره اینکه مکان‎های مدنظر برای تجمعات باید چه ویژگی‎هایی داشته باشد گفت: وزارت کشور باید مکان‎هایی را برای این تجمعات درنظربگیرد که هم استاندارهای لازم را داشته باشد و هم از نظر امنیتی دارای بسترهای لازم باشد تا برای معترضین و سایر مردم مشکلاتی را ایجاد نکند.

علیرضابیگی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برپایه رای و نظر مردم انتخاب شده است و برپایه مردم‎سالاری دینی اداره می‎شود برگزاری تجمعات و اعتراضات در اماکن مشخص و قانونمند رویکردهای نظام جمهوری اسلامی را در احترام به رای مردم به شکل دیگری نمایان خواهد کرد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    ولی فکر نکنم کسی برای اعتراض به آن مکان برود بیخودی پول هزینه نکنید واگر هزینه نکنید واگر هم برون معلوم نیست چه شعارهای بدهن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها