عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

استفاده از امکانات دولتی حق پیام رسان های داخلی است/دولت كمک نکند مجلس اقدام خواهد کرد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی را حق پیام رسان های داخلی دانست.

استفاده از امکانات دولتی حق پیام رسان های داخلی است/دولت كمک نکند مجلس اقدام خواهد کرد

حجت الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری با تاکید بر اینکه استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی باید برای پیام رسان های داخلی ایجاد شود اظهار کرد: انتظار می رود دولتمردان و به خصوص وزارت ارتباطات همانگونه که در جهت حمایت از تلگرام اقدام لازم و تعاملات متقابل را انجام دادند در زمینه همکاری با پیام رسان های داخلی نیز همکاری لازم را اتخاذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه فضای مجازی در عرصه جهانی از اهمیت بسیاری برخوردار است از این رو در این بستر باید با اتخاذ تدابیری چون بومی کردن اینترنت و حمایت از پیام رسان های داخلی اقدامات لازم را انجام داد.

عضپ کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات و مسائل موجود در کشورها امروزه با فضای مجازی گره خورده است از این رو برای حل این مشکلات و مقابله با آنها لازم است که ما به پشتوانه های داخلی خود اعتماد کنیم.

سالک اظهار کرد: دولت موظف است با توجه به نیازهای مردم در عرصه مجازی در جهت حمایت از پبام رسان های داخلی وارد عمل شود چرا که دولتمردان ما خود به خوبی می دانند که امکان اعتماد و استفاده از نرم افزارهای خارجی چون تلگرام در کشورمان وجود ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی خاطرنشان کرد: بدون شک اگر دولت اقدام مناسبی را در جهت حمایت از پیام رسان های داخلی انجام ندهد این موضوع را در کمیسیون فرهنگی و حتی صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار خواهیم داد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • Alex
    0

    بابا بیشین سرجات تا هوا خوشه!! دیگه چه امکاناتی رو باید به خروس و بقیه داد تا متوجه بشن مردم طالبشون نیستن؟!! دوران زور و تحکم و تعیین تکلیف واسه مردم تموم شده بفهم نفهم!!

    نظرات شما -
    • مسیب
      0

      منظورت از مردم کیا هست؟ زم؟ ملت دارن از پیام رسانهای داخلی استفاده میکنن این پیامرسانها هم کمی مشکل دارن که باید برطرف بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها