حضرتی در گفتگو با خبر فوری:

باید از پیام‌رسان‌های داخلی مثل گپ حمایت کنیم/ بستر رقابتی و تقویتی داشته باشیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی نهادها و دستگاه‎های مربوطه مسئول هستند که در جهت تقویت و حمایت از پیام‎رسان‎های داخلی به بهترین شکل ممکن واردعمل شوند.

باید از پیام‌رسان‌های داخلی مثل گپ حمایت کنیم/ بستر رقابتی و تقویتی داشته باشیم

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سایت خبر فوری درباره ضرورت حمایت از پیام‎رسان‎های داخلی همچون گپ اظهار کرد: بدون شک لازم و ضروری است که ما برای پیشبرد اهداف خود به خصوص در زمینه بومی‎ کردن نیازهای مدنظر مردم از تولیدات داخلی حمایت کنیم که در این راستا بومی سازی فضای مجازی نیز امری قابل قبول است.

وی تصریح کرد: تمامی نهادها و دستگاه‎های مربوطه مسئول هستند که در جهت تقویت و حمایت از پیام‎رسان‎های داخلی به بهترین شکل ممکن واردعمل شوند چرا که این موضوع امری مهم و لازم برای بومی‎کردن فضای مجازی در کشورمان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فیلترینگ تلگرام و هر پیام‎رسان خارجی از منظر بنده قابل قبول نیست تصریح کرد: ما باید به گونه‎ای قدرت پیام‏رسان‎های داخلی خود را افزایش دهیم که در یک فضای رقابتی با پیام‎رسان‎های خارجی قرار بگیرم و شرایطی را فراهم کنیم که مردم با اعتماد به بخش داخلی به این سمت سوق پیدا کنند.

مدیرمسئول روزنامه اعتماد تصریح کرد: مردم بدون شک در شرایطی به سمت پیام‎رسان‎های داخلی سوق پیدا خواهند کرد که اعتماد لازم برایشان فراهم شود از این رو ایجاد یک بستر رقابتی و تقویت پیام‎رسان‎های داخلی بدون شک این مهم را عملیاتی خواهد کرد.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فرزین
    0

    خوب دارید برای گپ تبلیغ می کنیدا ..... ای شیطون چند گرفتی ؟ .....یا ......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها