عضو کمیسیون آموزش مجلس:

طرح ممنوع‌الخروجی ۱۰ ساله دانشجویان در کمیسیون آموزش مطرح نیست/ طرح چنین موضوعاتی در فضای کنونی جامعه «بی‌سلیقگی» است

عضو کمیسیون آموزش مجلس در رابطه با مطرح شدن تهیه طرحی با هدف تشدید مجازات‌ها برای دانشجویان از جمله ممنوع‌الخروجی ۱۰ ساله گفت: چنین طرحی را ندیده‌ام، بعید می‌دانم که مطرح باشد و اگر هم باشد به‌نظرم در فضای کنونی مطرح کردن برخی موضوعات بی‌سلیقگی است.

طرح ممنوع‌الخروجی ۱۰ ساله دانشجویان در کمیسیون آموزش مطرح نیست/ طرح چنین موضوعاتی در فضای کنونی جامعه «بی‌سلیقگی» است

مهرداد ویس‌کرمی نماینده مردم خرم‌آباد در رابطه با مطرح شدن تهیه طرحی با هدف تشدید مجازات‌ها برای دانشجویان از جمله ممنوع‌الخروجی ۱۰ ساله، گفت: من چنین طرحی را ندیده‌ام، معمولا طرح برای امضاء باید روی سامانه بارگذاری شود، بعد به کمیسیون بیاید و من چنین طرحی در مسیر طی این مراحل ندیده‌ام.

وی درخصوص مطرح شدن طرح در زمان حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه اظهار داشت: اگر طرح در سامانه بارگذاری شود، نمایندگان قادر خواهند بود از طریق تبلت آن را امضاء کنند و امضاء به صورت دستی نیست اما من چنین طرحی را ندیده‌ام.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درخصوص تحلیل چنین موضوعاتی در شرایط کنونی جامعه، اظهار داشت: به‌نظر من قوانین و مقررات موجود در دانشگاه‌ها گویاست و کفایت می‌کند، به هر‌حال دانشگاه ضوابط و هدفگذاری خودش را دارد، قشر فرهیخته ما در دانشگاه‌ها هستند. همین مقررات و قوانینی که اکنون در بحث مباحث انضباطی دانشگاه‌ها وجود دارد، کفایت می‌کند. سال‌های سال دانشگاه‌های ما با همین قوانین اداره شده‌اند و مشکل خاصی هم پیش نیامده است. لذا اینطور نیست که احساس کنیم باید قوانین تشدید شود.

وی تصریح کرد: بعید می‌دانم همچین چیزی باشد و اگر هم باشد به‌نظرم در فضای کنونی مطرح کردن برخی موضوعات بی‌سلیقگی است.

ویس‌کرمی عنوان کرد: بعید می‌دانم چنین مساله‌ای مطرح باشد اما اگر جدی شود، علی‌القاعده باید به کمیسیون آموزش بیاید اما تاکنون چنین چیزی را ندیدم، طرح باید به هیات رئیسه برود و ارجاع شود به کمیسیون در واقع به این آسانی نیست.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها