نماینده تهران در مجلس:

سطح آزادی بیان در کشور ما را اروپا و آمریکا ندارد

یک نماینده مجلس گفت: شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند در صورتی که سطح آزادی بیان موجود در کشور ما به گونه‌ای است که در کشورهای اروپایی و آمریکا وجود ندارد و سردمداران این کشورها به دروغ ادعای وجود آزادی بیان می‌کنند.

سطح آزادی بیان در کشور ما را اروپا و آمریکا ندارد

اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت اظهار کرد: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی با آگاهی تمام معنا و به تاسی از رفتار و کردار ائمه و معصومین به ویژه پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) به پیروزی رسید. 

بخش هایی از گفت و گوی کوثری را در ادامه می خوانید:

*اکنون افرادی در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند که بدون آگاهی، اطلاع و اینکه از چه کسی حرف شنوی دارند،  این افراد از کسانی حرف شنوی دارند که غیر از جنایت، زیاده‌خواهی و زیرپا گذاشتن حقوق بشر بلد نیستند. آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، سردمداران عربستان که پول بسیاری صرف کرده و برخی کشورهای اروپایی مانند انگلیس، آلمان و فرانسه نیز از این اغتشاشگران حمایت‌ می‌کنند.

*باید گفت اغتشاشگران ناآگاه هستند و می‌خواهند یک مسئله‌ای را با زور و خشونت به مردم تحمیل کنند و با خشن‌ترین راه و روش به پیروزی برسند، در صورتی که مردم نسبت به این مسائل آگاه هستند و نه تنها به آن توجهی نمی‌کنند بلکه این تفکر را کاملاً رد می‌کنند به ویژه مردم ما که کاملاً نسبت به مسائل آگاهند. در واقع، اگر کسی آگاه و بصیر باشد با این اغتشاشگران همراهی نخواهد کرد. 

*مردم صف خود را از تعداد محدود و اندک اغتشاشگران جدا کردند، اغتشاشگران را می‌توان به دو گروه تقسیم کرد؛ یک گروه افرادی خودفروخته و وابسته هستند و دستگاه امنیتی باید آن‌ها که به عنوان لیدرها شناخته می‌شوند را شناسایی و دستگیر و با شدت با آن‌ها برخورد کنند. گروه دوم، جوانان هستند که به صورت احساسی از فضای مجازی توجیه شده و با فریب لیدرها وارد صحنه شده‌اند. این‌گونه می‌شود که شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند در صورتی که سطح آزادی بیان موجود در کشور ما به گونه‌ای است که در کشورهای اروپایی و آمریکا وجود ندارد و سردمداران این کشورها به دروغ ادعای وجود آزادی بیان می‌کنند.

*آگاهی و بصیرت ملت ما باعث شد که نه تنها با اغتشاشگران همراهی نکنند بلکه آن‌ها را تنها بگذارند و آنها شکست بخورند،  مشاهده می‌کنیم وقتی که این افراد دستگیر شده و آگاه می‌شوند از کار خود پشیمان هستند. البته آن دسته که عاملان اصلی فریب جوانان هستند باید به اشد مجازات برسند که بحث آن‌ها از سایرین جدا است.

*به لطف خدا مشاهده می‌کنیم که مردم آگاه ما با اندک اغتشاشگران همراهی نکردند و بدانند که قطعاً راه به جایی نخواهند برد. ما در درجه اول همیشه از طریق اینکه مردم باید آگاه شوند، حکومت و نظام جمهوری اسلامی را به پیش بردیم و اگر این چنین نبود این نظام هیچ‌موقع نمی‌توانست به راه خود ادامه داد. 

*مجدداً به افراد فریب‌خورده می‌گوئیم که باید با مطالعه نسبت به مسائل آگاه شوند و سپس اگر خواستند درباره مسائل اجتماعی بپردازند آن‌گاه اعتراض کنند چرا که گوش شنوا برای شنیدن اعتراضات آن‌ها وجود دارد. 

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • رابی
    0

    ایشان ظاهرا دلشان برای فحش هشتاد میلیون ایرانی تنگ شده که چنین خزعبلاتی ایراد فرموده اند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این حرفها در قالب بسته های فکری ازیک مبدا برای اینها فرستاده می شود ودریک دوره ای همه انرا تکرار می کنن !

  • ناشناس
    0

    دروغگو دشمن خداست

  • ناشناس
    0

    متاسفانه اینگونه نیست
    نمونه ش صدا و سیما ست که نمی شه گفت ملی
    مثل ترکیه شبکه خصوصی نداره
    مردم ما شدن دنبال کننده ی شبکه ها ی جم
    حالا برای دل خوشی ریسان هی بگید اینگونه نیست ولی این عین واقعیته
    یک برنامه یی داشت نقد و انتقاد بود تازه اونم ورزش مثل 90
    نتانستند تاب بیارند مجریش رو کنار گذاشتند
    حالا وای به حال سیاست و انتقاد از مدیران

  • ناشناس
    0

    بله ما آزادی داریم اما بعدش سر از اوین در می آوریم

    نظرات شما -
    • مصطفی
      0

      تو اوین هم آتیشمون میزنن میگن موبایل دزد بودن خخخخ

  • ناشناس
    2

    درست می‌فرمایید

  • امیرازگودسیددرویش میدان شوش
    1

    تو همین اوضاع آبونمان تلفن ثابت را چند برابر کردند و مردم معترض شدند کو گوش شنوا؟؟؟!!!بین خرج مردم و دخل مردم شکاف افتاده و کودکان کشورمان در معرض سوتغذیه هستند کو گوش شنوا؟؟؟!!!شورای محترم نگهبان در انتخابات همین ریاست جمهوری آخری چقدر کاندیدها را حذف کرد تا کاندید مورد نظر دوستان شما رای بیاورد کو گوش شنوا؟؟؟!!!واقعا اینکه گوش شنوائی هست را ماهم با شما هم عقیده هستیم ولی از یک گوش میشنوند و از گوش دیگر بیرونش میکنند البته بعضی ها را بایگانی میکنند برای مواقع خاص تا به آنها اتهام خوارج و منافق و وطن فروش و افساد طلب بزنند!!!!

  • مصطفی
    0

    عزیز تریبون دستته و زر مفت میزنی ، از بچه هاتون بپرسید که اونجا بهتره یا اینجا ،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها