نماینده تبریز در انتقاد از جلیلی و مخالفان توافق:

ولشان کنید نمی توانند نان شب‌شان را تامین کنند، آن وقت از کسب درآمد بدون مذاکره می گویند

وزیر بهداشت دولت اصلاحات گفت: جریان سیاسی مخالف برجام نفس‌اش از جای گرم در می‌آید، خودشان را به دولت چسبانده اند، آدم‌های خودشان را در دولت استخدام کردند حالا می گویند مذاکره نکنید، این ها بدون اتصال‌هایی که به بیت‌المال دارند در تامین نان شب شان هم می‌مانند.

ولشان کنید نمی توانند نان شب‌شان را تامین کنند، آن وقت از کسب درآمد بدون مذاکره می گویند

مسعود پزشکیان، نماینده مجلس یازدهم درباره موضوع مذاکرات برای احیاء برجام و تلاش برای این موضوع گفت: من معتقدم باید این مساله را به نتیجه برسانند و جمع بندی کنند، ما باید در مسائل مورد اختلاف صحبت و مذاکره کنیم.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات با تاکید بر این که«نماینده‌ای که از جانب ما برای صحبت می‌رود باید کارشناس این کار باشد»، افزود: تیمی که برای مذاکره می‌رود، باید تجربه مذاکره داشته باشد، باید افرادی انتخاب و اعزام شوند که علم و تجربه و فوت و فن این کار را بلد باشند، این که هر کسی بگوید من بهتر بلدم ساده است اما نتیجه نشان داد چه کسی بهتر بلد بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر فشار برخی جریان‌ها و چهره‌های سیاسی از جمله چهره‌های منتسب به سعید جلیلی بر دولت رییسی مبنی بر این که «نباید مذاکره‌ای صورت بگیرد»، گفت: این آقایان اعم از جریان آقای جلیلی و بقیه برادران بیایند مشکلات مردم را حل کنند، مگر همین‌ها نبودند که می‌گفتند برجام را پاره و سفره مردم را رنگین کنیم، این عزیزان که اسم می برید چرا مشکل اقتصاد مردم را حل نمی‌کنند؟!

وی افزود: این‌ها را ول کنید نمی توانند نان شب‌شان را تامین کنند، اما حالا به یک جایی از پول بیت‌المال وصل شدند و نشسته‌اند و می‌گویند مهارت کشور داری و کسب درآمد بدون مذاکره چگونه است.

برخی چهره‌های سیاسی مخالف مذاکره مانع کار دولت رییسی هستند

پزشکیان درباره این جریان سیاسی تاکید کرد: بسیاری از افراد همین جریان‌ها را اگر به حال خود رها کنید نمی توانند یک کار تولیدی کوچک در این مملکت راه بیاندازند، مگر نمی‌گویند برجام و ارتباط با دنیا لازم نیست، خب بیایند سفره مردم را تنهایی تامین کنند؟ چرا سال‌هاست کنار گود شعار می دهند؟

نماینده مردم تبریز در مجلس افزود: مگر همین‌ها نبودند می‌گفتند دولت اگر تغییر کند، نیازی به احیای برجام نیست و با تحریم و همین وضع می توان اقتصاد را شکوفا کرد، پس چه شد؟ یک سال از عمر دولت سیزدهم گذشت، تورم بدتر شد، مشکلات بیشتر شد، این جریان حتی نمی‌گذارد آقای رییسی کارش را درست انجام دهد.

نایب رییس مجلس دهم تاکید کرد: این جریان سیاسی نفس‌اش از جای گرم در می‌آید، خودشان را به دولت چسبانده اند، آدم‌های خودشان را در دولت استخدام کردند حالا می گویند مذاکره نکنید، این ها بدون اتصال‌هایی که به بیت‌المال دارند در تامین نان شب شان هم می‌مانند.

پزشکیان درباره اهمیت ارتباط و تعامل با دنیا گفت: امکان ندارد در هیچ زمانی از تاریخ بتوان با قطع ارتباط با دنیا، کار پیش برد، هیچ ملتی در انزوا در طول تاریخ رشد نکرده است. وی ادامه داد: این آقایان مدافع قطع ارتباط، نمونه‌ای را بیاورند تا اثبات راه‌شان باشد.

نماینده مجلس یازدهم با انتقاد از رویکرد مخالف مذاکرات با غرب گفت: کشورهایی توسعه پیدا کردند که در تعامل با دنیا بودند و از شکست‌های کشورهای دیگر دنیا درس گرفتند و توانستند راه های مناسب را پیدا کنند.

 

عضو کمیسیون بهداشت مجلس یازدهم همچنین خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد مرتب شعارهای تند در داخل و خارج کشور بدهیم و هرکسی خلاف نظر ما حرف زد برچسب ضدانقلاب بزنیم، همین می‌شود. آدم از خواندن اخبار حقوق بازنشستگان شرم می کند چه رسد که در این کشور زندگی کند

پزشکیان با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم در جامعه ادامه داد: این وضعیت اقتصادی برازنده کشور ما است؟ این روند برای بازنشستگان در شان آن‌ها است؟ سردارها و سرلشکرها و سرتیپ هایی که در زمان جنگ سینه سپر کردند برای این کشور حالا باید به دنبال کمی افزایش برای حقوق بازنشستگی‌شان باشند؟

وی خاطرنشان کرد: آدم شرم می کند این اخبار را بخواند چه رسد به این که در این کشور زندگی کند، همین بازنشستگان بودند پشت انقلاب و جلوی صدام ایستادند، حالا همان سرلشکر و فرمانده با حقوق بازنشستگی نمی‌تواند تواند نیازهای اولیه خانواده‌اش را تامین کند، مگر یک عده خاصی که قبل از این خورده‌اند و برده‌اند. ایثارگران واقعی جزو این گروه نبودند و حالا با این پول بازنشستگی نمی‌توانند زندگی کنند.

منبع: جمهوریت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 81
  • الله
    3

    احسنتم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      چی اومدبرسرمردم میون آتش افتادیم شدیم ازروی دنیا گم

    • اصغر
      29

      خدا ريشه اين اصلاحاتي ها را از بيخ بكند . پر از مدعي كه هيچ هنري جز متهم كردن اين و آن براي فرار از كم كاريهاي خودشان ندارند .

    • ایرانی آباد و آزاد
      1

      این دولت در سایه جلیلی نظام و تندروها هم در زمان دولت قبل یعنی روحانی مردم و کشور را بیجاره کرد و چوب لای چرخ کارهای مردم‌پسند می گذاشت!!!!

    • ناشناس
      1

      طی بیش از۴ دهه بدآوردیم بنام زندگی مُردیم خیانت شکل یاری شدز یاران پشت پاخوردیم

    • ناشناس
      1

      اين بابا چون پزشكه فكر ميكنه عقل كله هر چند يك بار يه پارازيتي ميفرسته . آخه بگو حالا يا اون موقع كه قدرت و وزارت دستت بود خودت چكار كردي ؟ فقط تز ميدي ؟!

    • .
      0

      خودت ولي تو جامعه و صاحب منصب هم هستي چه كار براي اين مردم كردي ؟ غير از اين بوده كه فقط براي راي آوردن لفاظي كردي ؟

    • علي
      0

      اين مملكت شده عرصه لفاظي امثال اين آقا براي تبرئه كم كاري خود و هم حزبي هايشان . بيچاره مردم .

    • رضا
      0

      حالا خودت چه گلي به سر مردم زدي ؟

    • امير
      0

      حرفاي روحاني را ميزني . خودتون را باسواد و بقيه را بيسواد و ... مي پنداريد ؟

  • الله
    2

    افرین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      آفرین به کاسبان تحریم؟ میدانی کاسب تحریم کیا هستند؟ کسانی که دنبال توافقات غیر قانونی هستند تا بعد توافق که دبه شد تحریم بیشتر از طرف دشمن ایجاد که کردن بهره ببرند از رانت و تحریم فهمیدی یا نه الان؟

    • به ناشناس بسیجی
      1

      جناب ناشناس کاسب تحریم خودتی دشمن اصلی خودتی مزدور

    • مادر
      0

      كل اگر طبيب بودي سر خود دوا نمودي / حناي شما اصلاح طلبا ديگه رنگ نداره . اگر بلد بوديد شما درست ميكرديد .

    • .
      0

      دمت گرم ناشناس جون اينها كاسب و دلال توافق هستند .
      ضمنا مرگ بر مزدور منافق

  • محمود
    12

    راست می.گی اختلاس فولاد مبارکه توسط منصوبان دولت قبل همه چیز را آشکار کرد

    نظرات شما -
    • علی
      1

      سگ زردبرادرشغاله!!!

  • ناشناس
    2

    درود بر مادری که شیرت داد حقیقت گفتن تلخ است اما حقیقت جامعه بیان کردید امام جمعه ها کافی شش ماه حقوق شان عقب بیافتد دادشان بالا می رود الان کارگران شهر داری ایرانشهر نه ماه حقوق نگرفتند چه کسی جوابگو زن و بچه ی انها ست مدیران نظام همانطور مدیر فولاد مبارک اقای ساکت ۹۴ میلیون تومان حقوق مگر چه کار مثبتی انجام می دهد این اقا خدم وحشم داد همیشه تهران است ولی ان کارگر بدبخت از ساعت ۷ صبح از خانه اش بیرون می رود تا غروب برگردد نه ماه حقوق نگرفته و شرمنده زن و بچه هاش است چه جوابی روز قیامت دارید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      حرف حساب جواب ندارد

    • ناشناس
      6

      خوب بگو ببینیم کدام امام جمعه اعتراض کرده تا به امروز که برویم سراغ موضوع بعدی!!
      همین که آخوند را می‌گویی نشان می‌دهد چه قدر عقده ای هستی و چیزی در چنته نداری

    • 0

      اگر هنرمند بوديد و كابلد خوب كار را به سرانجام درست ميرسانديد نه اينكه با خفت و خواري بريد مذاكره همه مملكت را بديد بره . دولت جديد داره گند كاريهاي شمارا اصلاح ميكنه . مذاكره عزت مندانه با حفظ حقوق ملت ايران .

  • مش جمعه
    1

    مش جمعه سخن شما را در خصوص اینکه،اگر دست این تمامیت خواهان و پایداری ها از بیت المال کوتاه بشه هرگز توان اداره زندگی فردی خودشان را هم ندارند را ،تصدیق می کند.عده ای محدود بوسیله زور و اسلحه خودرا وارد چرخه سیاست کرده اند که نه جایگاه اجتماعی دارند و نه راهنمای خوبی برای ملت و خود منشأ عقب ماندگی ایران شده اند.اگر یک انتخابات آزاد برگزار بشه اینها برای همیشه از صحنه قدرت سیاسی و اجتماعی ایران حذف خوهند شد.پزشکیان واقعا دکتری.

  • ناشناس
    2

    گل گفتی

  • ناشناس
    0

    خرج که از کیسه مهمان بوده .هر گندی میزنند جورش را مملکت ومردم باید بکشند اما بخور بخورهای هزاران میلیاردیش مال انهاست ودایم رجز میخونند .حالا هم که تمام مشکلات خلاصه شده در موی زنان .

  • کيان
    2

    جلیلی و خیلی از تندرو ها جز افراد آویزان نظام هست و شکر زیاد میخورن کسی که میتونه در مورد برجام و توافق یا عدم آن نظر بده مردم و بخصوص قشر گرفتار جامعه هستن که دارن با گوشت و پوست شان رنج می‌برند نه یک مشت مفت خور نظام که 43 سال طلبکارند

    نظرات شما -
    • کيان
      1

      اگر تیم مذاکره کننده میرفت با مسئولان فولاد مبارکه و امثال آن به توافق می‌رسید که این ارقام رو اختلاس نکنند اثرات بیشتری از نظر اقتصادی برای ایران داشت تا توافق برجام به نطر میاد انقلاب کردیم که آدم های دزد پرورش بدیم تا آدم هایی مؤمن

    • ناشناس
      6

      ایشون حداقل برای مملکت جنگیده تو مفت خور چی کار برای مملکت کردی؟ هرچند اینقدر بی سواد هستی و نادانی که نمیدانی مذاکرات یعنی چی

    • کيان
      1

      ساندیس خور میخوایی بفهمی چه کسی برای ایران جنگیده یک سر به گلزار شهدای شهرتون بزن ببین چند شهید بسیج مردم هست چند سرباز؟ چند تا از این مفت خورها جاج باقر تون هم جنگیده! که نه کسی جرات تحقیق و تفحص از شهرداری سابق را داشت و چطور چمدان چمدان سیسمونی میارن.. تو زندگی یاد بگیر نون پاچه خواری نخوری وگرنه فرقی با دزد و اختلاسگر نداری

    • ناشناس
      2

      مفت خور وقتی جوابی نداری زیاد خودت را به در و دیوار نزن و با فحش فکر کنی خیلی حالیت هست یا دلت خنک شود

    • کيان
      0

      اینجا یک رسانه ملی هست و قرار نیست تمام جیک و بیک زندگیمو برای تو عوضی رو کنم

  • ناشناس
    1

    تو فکر آخوندها نبود یروزی تاج کیانی ایران برسر کنند ومیلیارد میلیارد پول دراختیارشون باشه وماشین ضد گلوله وخدم وهشم داشته باشند چقدر نان اسلام خوب هست

  • بازنشسته
    5

    سلام برادر عزیز پیشنهاد می‌شود یک قانون خاص برای ایثارگران بازنشسته تهیه و تصویب نمایید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      اول بفرماید قانون خاص چی هست چرا دوست دارید متمایز از همه مردم باشید دوم فعلا پولی در کار نیست نمیبینید که افرادی به خاطر گرسنگی 91 هزار میلیارد از فولاد مبارکه برداشته اند تا بتونن شکم زن و بچه خود را سیر کنند آخرین قانون خاصی که به شما توصیه میکنم با آب پاش مقداری آب سرد به ... خود پاشیده و آنرا جلو پنکه قرار دهید هم برای قلب و عروقتان خوب است که سکته نکنید وهم اگر حقوق شما افزایش پیدا نکند مطمئنم تستوسترون شما افزایش پیدا خواهد کرد

  • ناشناس
    2

    جلیلی که اصلا.‌‌.... تمه یکی هستند

  • ناشناس
    1

    واقعا تو اکثر شهر ها خودشانه چسبوندن دولت پول مفت می گیرن . زنجان نماینده ستاد مردمی آقای رئیسی با 38 سال سابقه رفته نشسته به عنوان مشاور کارهای ریاست را انجام میده

  • ناشناس
    3

    حرف حق. نمی توننن یک گله رو چوپونی کنن بعد میخان مملکت داری کنن. نفسشان از جای گرم بلند می شه

  • ناشناس
    6

    شیر مادرت حلالت دکتر (پزشکیان)

    نظرات شما -
    • 1

      حيف دكتر .

    • 0

      حيف دكتر عطار هم نيست

  • محمد
    17

    انگار وقتی این اصلاح طلبان غرب گدا کارکردند با وطن فروشی برجام را به ملت تحمیل کردند چه شق القمری کردند خدا لعنتتان کند که این شر را به پا کردید حالا که اینها تلاش می کنند بدون دادن امتیاز اضافه کاری کنند اینان مانند پشه وزوز می کنند چقدربی شرم هستند

  • ناشناس
    1

    این مجلس یازدهم بود که برجام را متوقف کرد والا تا بحال حل شده بود . خدا نگذرد از باعث بانیشان باز نشستگان با مشلات دسته و پنجه نرم میکنند.

  • ناشناس
    1

    همه شما سرو ته یک کرباسید ۴۴ سال فقط بجان هم افتاده و باهم جنگ می کنید فقط و فقط بر سر قدرت و ثروت و قربانی این جنگ فقط ملت است ملت انچه که میگوید دروغ است دروغ

  • ناشناس
    2

    همه {اصلاح طلبان و اصول گرایان} از سر و ته یک کرباسید و فقط به فکر کسب قدرت و منافع مادی و اقتصادی خود در حکومت جمهوری اسلامی ایران هستید! هیچ کدامیک از شما دو جبهه سیاسی در عمل به فکر منافع مردم عادی و بهبود معیشت و رفاه اجتماعی آنها نیستید هر چند که اصلاح طلبان از لحاظ منش سیاسی از اصول گرایان قابل تحمل تر هستند و رفتار متحجرانه ندارند!

  • عادل از قطب شمال
    2

    این جلیلی از جون ملت چی میخواد

    نظرات شما -
    • 0

      منافعت تهديد شده "دلال توافق"

    • 1

      داره گند كاريهاي ظريف و رفقا را پاك ميكنه

  • داستایوسکی
    4

    یک میش پیر داشتیم نه بره میداد نه شیر و نه گوشت وگل داشت که به درد قصاب و مردم بخوره.موقع پشم چینی هم فرار میکرد.میگرفتنش هم لگد میزد.
    .فقط می لامبوند و سر و صدا میکرد.دکترین مفت خوری کاملا بلد بود این جلیل المقام.

    نظرات شما -
    • محسن
      4

      برای اینکه درست نگاهش نکردی..قوچه

    • محسن
      7

      و با توجه به اینکه اصلا این قوچ (مال) شما نبوده ( شاید مال خودش بوده) ، (شاید شما مال کسی باشید) میشه گفت که احتمالا فهمیدیگی شما از او کمتر بوده و درنتیجه ، درستی طرز نگاه شما به کل موضوع، به تمامی اشتباه بوده ..درنتیجه به عنوان پیشنهاد..اگر از دکترین عقده گشایی دست بردارید.. خدا شافی است..و بعد ، آدمیان را آدم خواهید دید نه قوچ و میشی که مال شماست..و به حساب خویش برسید قبل از اینکه در آن جهان آنان که میش و قوچ خواندید و سخت در انتظار شمایند، از شما حساب بکشند ..نه حسابی که فقط در سلول های کوچک مغزی شما به رنگ اسکناس است.. ..

    • به محسن
      1

      یعنی کارت به جایی رسیده که میش رو هم قوچ میبینی میش مست؟

    • .
      0

      درست مثل پزشكيان و هم حزبي هاي مفت خور پر ادعاشون

  • ناشناس
    0

    شما خودتان هم به بیت المال وصل هستید. دقیقا مثل همین هایی که گفتی با مخالفانتان در ادارات و شرکت هایی که به زور قدرت و ثروت ( سرمایه داران از ابتدا پولدار نگران مردم بدست گرفتید رفتار می کنید هر کس راکه نمی پسندید روزگارش را سباه می کنید دین و دنیای مردم را خراب کردید طوری رفتار می کنید که طرف را مجبور به انزوا و یا خودکشی می کنید انواع مکرها را بکار می برید که ردی از خود بجا نگذارید که مهره هایتان لو برود ما مردم عادی که دراین دنیا کاری از دستمان بر نمی آید مگر خداوند مکرتان را ضایع کند

  • رضا
    3

    دکتر جان 8 سال گذشته کجا بودید ... گلابی .... آفتاب در خشان و..... شما که هم کاسه وهم پیاله دولت سرتاسر بی تدبیر بودید .همینکه الان هم دلسوز در زبان زدن شده اید خدارا شکر

  • ناشناس
    10

    توکه اینقدرسیاه نمایی می کنی دردولت اصلاحات وزیربهداشت بودی چنددوره نماینده مجلس بودی بگوخودت چه گلی به سر این ملت گذاشتی هرچه نابسامانی است ازهمین جریان مدعی اصلاحات واعتدال وجریان اشرافی سازندگی است وحالا به جای عذرخواهی طلبکارهم شده اید انشائالله خداوندبه حق آقاامام حسین علیه السلام خیانتکاران را سواوریشه کن نمایدآمین رب العالمین

    نظرات شما -
    • به ناشناس
      0

      جناب ناشناس خودتم

    • ناشناس
      0

      سیه روزی عقب ماندگی وفقروبدبختی وغارت ایرانی وایران سیاه نمایی نیست حقیقتی تلخ است که بیش از۴دهه مردم گرفتارش هستند

  • ناشناس
    1

    تاریخ ایران مملو از دروغ هایی است که در این دوران یکی پس از دیگری افشا میشه و مهر باطل میخورد بزرگترین دروغ و وحشتناکترین دروغ دنیا گریزی آخوندها ست .آخوند چنان به دنیا چسبیده که جداگردنش محال است در این حال بخاطر قیام عاشورا گریه ساختگی میکند.ایران امروز را هزار هزار بار بعد تر از عاشورا کرده است اما برای رد گم کردن به گذشته و از خدایی که باور ندارد مردم را میترساند.

  • ناشناس
    0

    خدا ریشه هرچی ا و مفت خور وغارتگر تو این مملکت بخوشگند الهی همشون فلج شن الهی هرچه زودتر نوه ونتیجه هایشان فلج بشه که ما شاهد گرفتاری هایشان باشیم دردی بگیرندبیدرمان که هرچی پول از ایران بردن خرج شه الهی اون افرا د عربی پول ایران خرج کردن فلج شم

    نظرات شما -
    • به ناشناس
      0

      جناب ناشناس خدا خودش ظالمه ساندیس خور خدا

  • ناشناس
    4

    تمام منافقین مسلط به قرآن و نهجالبلاغه هستند چون ابزار شده است داعش هم از قرآن حرف می زد و شما راهش وطنی وغریب و دروغگویی را ترویج می دهید

    نظرات شما -
    • به ناشناس بسیجی
      0

      جناب ناشناس بسیجی ساندیس خور

  • ناشناس
    0

    همه افراد دولت احمدی نژاد در دولت آقای رییسی دارای پست و مقام و وزیر معاون وزیر هستند

  • ناشناس
    1

    این جماعت صدای بالا و پایین شان همآهنگ است.چوب خشک را ماموریت داده اند.

  • عقیل
    1

    آقای دلسوزمگه شمادردولت قبلی برجام راتصویب نکردید؟ چی کارکردیدبه غیرازضرروگرانی وتورم چیزی نصیب ملت نشد

  • سید رضا موسوی
    0

    درو ببند بابا داره سوز میاد ؛ بخواب بابا کار رو تموم کنیم لحاف یخ کرد ....

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    وضع کشور و نظام طوری شده که هر کس از منافع مردم و مشکلات زندگی مردم صحبت کند و منتقد باشد و نظر دهد و ایراد بگیرد برخلاف تفکر نظام و دولت دست نشانده اش سریعا وصل به دشمن و اسرائیل و آلبانی نشین ها ....کرده و سرکوبش می کنند .....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حق با شماست..

  • خون جیگر
    0

    لعنت و نفرین خدا بر تو و امثال تو، کسانی که زندگی ما را به این روز انداختند. و خاک بر سر ما که گول آخوندهای دو زاری را خوردیم

  • ناشناس
    0

    خدا لعنت کند باعث و بانی فقر و بدبختی مردم را

    نظرات شما -
    • 1

      خدا از اصلاح طلبا نگذره

  • ت س
    1

    دمت گرم آقای پزشکیان که با شهامت واقعیت رو میگید

  • ناشناس
    1

    درود بر شرفت ای مرد،زنده و پاینده باشی.

  • چ
    0

    مگر سیاسیون اصلاح طلب ازبیت المال کره مریخ میخورند

  • ناشناس
    1

    شما هم که خودتان و خاندانتان از قبل انقلاب پولدار و سرمایه دار بودید و دستتان تو جیب خودتان بوده است و به بیت المال نظری نداشتید اگر ولتان کنند هم خودتان یه پا سرمایه دارید؟؟؟...ای روزگار چه بر سر ما مردم بدون امام عج آوردی ؟؟؟

  • چچ
    0

    چرا دیدگاها را نمیزنی فوری

  • ناشناس
    0

    بعد همین ها تا هشت هزار میلیارد اختلاس میگن حالا یه مبلغ ناچیزی بوده فضای مجازی بزرگش کرده

  • fqwef
    1

    به پزشکیان بگید
    تو خوبی هم از طبره میخوری هم از آخور

  • ناشناس
    0

    من در عجبم
    آنهایی که میخواستم ریس جمهور شوند الان همه کنار ریس حمهورن
    مملکت ببین همه افسرده
    دزدها وغارتگران زیاد
    در این شرایط امنیتی تنها صاحبخانه می‌تونه دزد باشه

  • جامعه فلک زده
    0

    یکی بگه چه فرقی بین دین این آقایان با دین آنخمائو در زمان یوسف هست ؟؟!! اصلاآیا تفاوتی وجود دارد ؟؟! شباهت که زیاد است !!!

  • ناشناس
    1

    آخه يكي به اين بابا بگه تو چه كاره ملتي اگر راست ميگي برو وظايف خودت رو به نحو احسن انجام بده . ما كه چيزي از تو به نفع مردم نديديم .

  • قاسم
    0

    مثلاً دولت روحانی و امثال جنابعالی چه کاری در آن هشت سال دوران خودتان چکار مثبتی برای این مملکت و این مردم انجام دادید که الان این چنین مدعی هستید!!!؟
    از بیت المال برای خودتان و اقوامتان برداشت نکردید ؟
    دولت تان پر شده بود از جاسوس از بستگان آقای روحانی گرفته تا آقای جهانگیری و غیره و حتی در تیم مذاکره کننده .
    بستگان هم که در هر پست دولتی که خواستید استخدام نمودید.
    عملکرد تان هم که در رابطه با کرونا افتضاح بود.
    از نظر تورم هم که علی برکت الله.
    پس دهانتان را ببندید و به همین حقوقی که از قبال خیانت به این مملکت گرفته‌اید و میگیرید اکتفا کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها