در تذکرات کتبی نمایندگان مجلس تاکید شد

تاکید نمایندگان مجلس بر ضرورت حذف دلار و یورو از ساختار اقتصادی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تاکید نمایندگان مجلس بر ضرورت حذف دلار و یورو از ساختار اقتصادی کشور

علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

علی اکبر علیزاده نماینده دامغان به وزیر امور اقتصادی: لزوم نظارت و برخورد با افزایش بی رویه هزینه تراکنش های بانکی.

حسن نوروزی نماینده  رباط کریم به و ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی: ضرورت برنامه ریزی برای حذف دلار و یورو از ساختار اقتصادی کشور.

کیومرث سرمدی نماینده اسدآباد و ۱۹ نفر از نمایندگان به وزرای امور اقتصادی و جهاد کشاورزی: لزوم افزایش شعب بانک کشاورزی در شهرستان اسدآباد. 

محمدحسن آصفری نماینده اراک و ۵۷ نفراز نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم نظارت بر شهریه مدارس غیر انتفاعی، به همراه ۳۲ نماینده به وزیر فرهنگ و ارشاد مبنی بر ضرورت اجرای بیمه کامل مداحان در سراسر کشور، به همراه ۴۰ نماینده به رئیس جمهور درباره ضرورت اجرایی شدن طرح عفاف و حجاب توسط کارکنان زن ادارات، دانشگاه ها و بانک ها.

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر کشور: لزوم رفع تبعیض در پرداخت حقوق، مزایا و بیمه دهیاری ها و شوراها. 

جلال محمودزاده نماینده مهاباد و ۳۷ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اعلام موافقت وزارتخانه با طرح پیشنهادی نمایندگان جهت تعیین تکلیف دوره های آموزشی باتجربه، به وزیر بهداشت درباره ضرورت تامین اقلام مختلف دارویی در بیمارستان ها و مراکز درمانی.

امیرحسین بانکی پور فرد نماینده اصفهان و ۴۸ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم انجام سرشماری نفوس و مسکن. 

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی: ضرورت بازنگری در میزان پرداخت ارز برای سفرهای زیارتی و توریستی خارج از کشور.

حسین محمدصالحی نماینده فریدن و ۴۲ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم تسریع در رسیدگی به اوضاع نامناسب آبخیزداری در کشور.

حسین رئیسی نماینده میناب به وزیر بهداشت: لزوم رسیدگی به کمبود شدید دارو در مراکز جامع سلامت و داروخانه ها و ضرورت تکمیل بیمارستان دوم میناب و همچنین لزوم پیگیری راه اندازی اورژانس هوایی جاسک و بشاگرد، به رئیس جمهور درباره ضرورت تسریع در تصویب اعتبارات مربوط به سیل مرحله دوم در شهرستان های میناب و رودان. 

کیوان مرادیان نماینده قائمشهر و ۳۸ نفراز نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی. 

سارا فلاحی نماینده ایلام و ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تصحیح سیاست های انبوه سازی مسکن. 

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز به وزیر امور اقتصادی: ضرورت تعیین تکلیف سرمایه گذاران مالباخته در بورس.

حسین میرزایی نماینده اصفهان و ۶۲ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی: لزوم ارزیابی و ارائه گزارش از میزان تاثیر قانون مالیات بر خانه های خالی بر اجاره بها.

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان و ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی: ضرورت ارتقای ادارات مالیات در ۴ شهرستان حوزه انتخابیه. 

احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت ایجاد دبیرخانه دائمی کنگره بزرگداشت فضل بن شازان نیشابوری.

مهدی عسگری نماینده کرج و ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: ضرورت برنامه ریزی دقیق برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین در کلانشهرها.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    نکند می خواهید ریال ایران را به عنوان بی ارزش ترین واحد پول کشوری به عنوان ارز بین المللی جایگزین دلار و یوررو معرفی کنید؟!!!!

  • ناشناس
    1

    آنوقت پس انداخته های مسولین در اروپا و آمریکا با چه واحد پولی به عیاشی شان برسند ؟

  • ناشناس
    0

    بی سوادیتونا به همه عالم اثبات کنید .اگه میشد از شما جلوتر خیلیها بودند.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    نظام و مسئولین ما استاد نابود کردن منابع و ثروت کشور و زندگی مردم و اقتصاد هستند!!!
    در خود زنی و فرصت سوزی در جهان اول هستیم

  • ناشناس
    1

    بخدا نمایندگان سواد ندارند .وگرنه میفهمیدند اقتصاد دنیا برپایه دلار هست

  • امیرحسین
    2

    حتی عربستان هم با اون همه زیر چکمه آمریکا بودن تو فکر اینکار هستش، کلا جهان دارد از حالت تک قطبی در همه زمینه های اقتصادی و نظامی و سیاسی خارج می شود

    نظرات شما -
    • به امیر حسین بسیجی
      0

      امیر حسین جان بسیجی ساندیس خور

    • 0

      شما که زیر چکمه نیستید. چه غلطی کردید؟؟؟ البته زیر نعلین بودن کیف دارد. در ضمن خدمتی که این حکومت به اسراییل و غرب کرده در تمام طول تاریخ هیچ کس نکرده است. پس این رژیم مال خودشون است ولی برای عوام ،اختلاف زرگری راه انداخته اند.

  • ناشناس
    0

    حیف از عنوان نماینده. اینها که نماینده مردم نیستند. نماینده حاکمیت هستند. در ضمن اینها در توهم به سر می برند و در فضا زندگی می کنند. حالا که کدخدایشان پوتین یک غلطی کرده و تو گل گیر کرده . الکی زر بی خود میزنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها