عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد:

بررسی پیش نویس اتحادیه اروپا در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه عصر امروز این کمیسیون با اعضای تیم مذاکره کننده‌ هسته‌ای کشورمان خبرداد.

 بررسی پیش نویس اتحادیه اروپا در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس

زهره الهیان درباره آخرین اخبار از بررسی پیش نویس مذاکرات احیای برجام اظهارکرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز جلسه‌ای را با تیم مذاکره کننده هسته‌ای خواهد داشت که احتمال مسئول تیم مذاکره کننده نیز در این جلسه حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: بررسی آخرین اخبار از روند مذاکرات و همچنین پیش نویس پیشنهادی اتحادیه اروپا برای بازگشت طرف‌ها به برجام، در دستور کار جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

الهیان تاکید کرد: خوشبختانه تیم مذاکره کننده هسته‌ای در طول ماه‌های گذشته دستاوردهای خوبی را داشته است که البته تمامی جوانب باید سنجیده شود و مورد بررسی قرار بگیرد. باید ببینم حقوق هسته‌ای ایران و منافع ملت ایران تا چه میزان در مذاکرات مورد تاکید قرار گرفته است. درواقع سبک و سنگین کردن این مسائل از اهمیت زیادی برخوردار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران نسبت به زمان امضای برجام، پیشرفت‌های قابل توجهی را در صنعت هسته‌ای داشته است و گشایش‌های بسیار خوبی در حوزه فروش نفت ایجاد شده است. با تمام این تفاسیر اما باید بررسی کنیم که مذاکرات چه ثمراتی برای کشور و حقوق از دست رفته ملت ایران خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    جلسه فرمالیته کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی! در مورد احیای برجام اتخاذ تصمیم در جای دیگری {شورای عالی امنیت ملی} انجام می شود نه مجلس شورای اسلامی!

  • ناشناس
    0

    فیلم بازی نکنید اخه اون مجالسی که مجلس بودند بازیشون نمیدادید اینا که یه مشت گماشته اند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها