رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

پوتین هفته آینده به ایران سفر می‌کند

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه رییس جمهور روسیه هفته آینده به ایران سفر خواهد کرد، گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه اولویت رایزنی‌های روسای جمهور دو کشور خواهد بود.

 پوتین هفته آینده به ایران سفر می‌کند

محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به سفرش همراه با رییس کل بانک مرکزی به روسیه و قرار داد‌های پولی و بانکی دو طرفه گفت: رییس جمهور روسیه هفته آینده به ایران سفر خواهد کرد.

پور ابراهیمی با بیان اینکه جدیت روس‌ها نسبت گذشته در زمینه همکاری‌های اقتصادی با ایران بالاتر است، گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه اولویت رایزنی‌های روسای جمهور دو کشور خواهد بود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بعد از سفر اخیر رییس جمهور به روسیه فضای مثبتی نسبت به همکاری‌های اقتصادی با ایران در روسیه ایجاد شده است، اظهار داشت: توافقات بسیار خوبی در آن سفر امضا شد، رییس جمهور دولت سیزدهم فصل جدید از مراودات اقتصادی بین ایران و روسیه را رقم زد و روس‌ها را مطمئن کرد که دولت جمهوری اسلامی در همکاری‌های اقتصادی با روسیه جدی است.

وی ادامه داد: تحریم روس‌ها توسط آمریکا و اروپا روسیه موجب شد که روسیه بیش از پیش نیازمند همکاری‌های اقتصادی با ایران شود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • پدر
    0

    چرا حكومت هيچ ارزشي براي افكار عمومي قائل نيست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما مردم ايران شديدا با ورود و حضور يك ديكتاتور جنايتكار و متجاوز در خاك ايران مخالف هستيم . ايران عرصه كفتاران نيست . ننگ و شرم بر كساني كه جنايتكاران را همراهي و حمايت مي كنند .

  • ناشناس
    0

    اقای پوتین از نظر اقتصادی و سیاسی شما مسولین روسیه جر بدبختی و کشور گشایی بنفع خودتان بوده دریای کاسپین ایران ۵۰ درصد بوده ثبت جهانی هستش ملت ایران ونمایندگان مجلس ایران قراداد را باطل اعلام کردند

  • پاپو
    0

    ارباب پوتین تشریف می اورند . با گوجه وتخم مرغ استقبال کنیم

    نظرات شما -
    • پدر
      0

      درود گوجه و تخم مرغ گرونه با گرمك و پوسته هندوانه ازشون استقبال مي كنيم ولي بازم به خاطر گل روي شما تخم مرغ و گوجه هم قبوله

  • ناشناس
    0

    نه شرقی نه غربی جمهوری ایرانی ملت ایران در تعجب هستندچی شده مسولین مان با کشور‌های کمونیستی خدا را نمی شناسند قرارداد می بندید روسیه و چین دزد کلاهبرداران و کشور گشایی از قدیم تا بحال بوده

  • ناشناس
    0

    کور ی عصا کش کور دیگری شده.

  • ناشناس
    0

    روسیه۴۰درصد هزینه جنگ را به پای ایران گذاشته و هفته آینده برای چگونگی پرداخت به ایران می آید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها