نماینده رفسنجان در مجلس:

از ایران رهاتر و برهنه تر در دنیا جایی سراغ دارید به من بگویید، کو گشت ارشاد؟!/ غربی ها می آیند اینجا و می گویند فکر می کنیم داریم در اروپا قدم می زنیم

«شما به جای حمایت از قانون و کمک به آن، می آیید می گویید مردم گرسنه اند. آن یکی می گوید پابرهنه گان را رها کردید و به سر برهنه گان چسبیدید؟ آن دیگری چیز دیگری می گوید. با جنجال سیاسی و هوچی بازی، باورها و ارزش ها را یکی پس از دیگری درنوردیدید.»

 از ایران رهاتر و برهنه تر در دنیا جایی سراغ دارید به من بگویید، کو گشت ارشاد؟!/ غربی ها می آیند اینجا و می گویند فکر می کنیم داریم در اروپا قدم می زنیم

نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی معتقد است « از ایران رهاتر و برهنه تر جایی سراغ » ندارد. از نظر او قانون دائم زیرپا گذاشته می شود و خبرنگاران با سوالاتی که مطرح می کنند دائم مردم را می ترسانند. زیرا در کشور ۸۰ میلیون نفری کسی به کسی تذکری داده، و خبرنگاران فقط همان یک مورد را به مابقی جامعه تعمیم داده اند. گفت و گو با حسین جلالی در زیر از نظرتان می گذرد:

گفته می شود که شیوه برخورد گشت ارشاد با شهروندان تند است، نظرجنابعالی در این باره چیست؟

کجای این ۱۰ سال گذشته ، گشت ارشادی بوده که شما ذکر می کنید. از ایران رهاتر و برهنه تر در دنیا جایی سراغ دارید به من بگویید. کو گشت ارشاد؟ قانون مرتب زیر پا گذاشته می شود. ایران کشوری است که هنجارشکنی و قانون شکنی در آن پر است، اصلا نمی گویم پوشش و حجاب اسلامی در آن هست یا نیست. این قانون حجاب اجرا می شود یا نمی شود؟ شما لباس ملی یا هویت یا لباس ایرانی یا اسلامی دارید؟ نه! هیچی در کشور نیست و باز هم می گویید چرا گشت ارشاد داریم. این چه سوالی است؟ شما باید سوال کنید ما چه پوششی داریم. یعنی هند، افغانستان، چین و حتی اروپا پوشش دارد. ما نباید پوشش ایرانی داشته باشیم؟ تنها لباس ملی ما چادرمان است که آن را هم حذف کردید. با سوالاتی که مطرح می کنید مردم را می ترسانید. ما نباید هویت ، پوشش و لباس ملی داشته باشیم؟ قانون چه می گوید؟ اگر قانون هست، باید قانون شکنان تبرئه شوند یا کسانی که می خواهند قانون را رعایت کنند؟

جالب است کسانی که پوشش اسلامی را می خواهند رعایت کنند امروز مورد حمله قرار می گیرند و امنیت ندارند. سوال شما حاشیه ایجاد می کند. شما برای جامعه چی گذاشته اید که بخواهیم سوال کنیم و برایش گشت بگذاریم؟ ببینید اروپا یک باغ وحش منظم است. هر کس از این قانونی که گذاشته تخلف کند، از خدمات اجتماعی محروم می شود. اما در ایران، درباره مد و پوشش قانون گذاشته اید. به جای این که از قانون دفاع کنید از قانون شکنان دفاع می کنید.

 

من دفاع نمی کنم چه چیزی باید باشد و چه چیزی را باید پوشید. من می گویم قانون هست یا نه؟ اگر هست، از قانون حمایت کنید وگرنه سنگ روی سنگ بند نمی شود و هیچ چیز برای شما باقی نمی ماند. یا قانون نگذارید یا اگر قانون می گذارید به قانون احترام بگذارید و پای بند باشید. کشوری که قانون نداشته باشد هرج و مرج است. کشوری که در آن قانون نباشد سنگ روی سنگ بند نمی شود. شما به جای حمایت از قانون و کمک به آن، می آیید می گویید مردم گرسنه اند. آن یکی می گوید پابرهنه گان را رها کردید و به سر برهنه گان چسبیدید؟ آن دیگری چیز دیگری می گوید. با جنجال سیاسی و هوچی بازی، باورها و ارزش ها را یکی پس از دیگری درنوردیدید. امروز در کشور هیچ گونه حد و مرز و حریمی نه در پوشش، نه در فضای مجازی، نه در باورها نمانده است. شما خبرنگارها هم که باید حافظ قانون و باورها باشید بر طبل بی قانونی می کوبید. شما هم که باید حرمت قلم و قانون را حفظ کنید اینطوری با سوال از این و آن همه را به انفعال می کشید. این شد رسالت قلم و خبرنگاری که می گویید تا معیشت مردم مساله است به چیز دیگری گیر ندهیم ، خواب این شد منطق . این سوالات به نظرم رها سازی اصول و گیر دادن به فروع است. برخوردها با پوشش هیچ فرقی نکرده، قبلا برخوردی نمی کردیم الان هم برخورد نمی کنیم.

الآن با بدحجابان یا کم حجابان برخوردی صورت نمی گیرد؟

بعد از انتخابات، نسبت به قبل از آن هیچ فرقی نکرده است. قانون را قبلا زیر پا می گذاشتید و الان هم زیر پا می گذارید. شما بروید پل طبیعت و ونک را ببینید. لواسانات را ببینید. شما اصلا در جامعه نیستید. شما در جامعه اصلا پوششی می بینید؟ غربی ها اینجا می آیند و می گویند فکر می کنیم داریم در اروپا قدم می زنیم. برهنگی جامعه را گرفته است. حالا می پرسید درباره برخورد تند چه نظری دارید؟ شاید یک هزارم هم برخوردی باشد. شما پشت قله قاف، در یک کشور ۸۰ میلیونی یک نفر به یک نفر تذکری داده است. شما آمده اید ۹۹.۹ درصد را رها کردید چسبیدید به یک هزارم مساله؟ رسالت قلم و خبرنگاری این نیست. شما به سالم سازی جامعه کمک کنید. نه این که همه را بترسانید . در عوض از این که اگر برخورد شد کمیسیون و مجلس تشکیل بدهید لایحه بدهید برخورد کنید. شما از سر بیکاری و سیری این حرف ها را می زنید.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 90
  • مسعوداحمدی
    6

    اون مطلب رو غربی ها ، دقیقأ به ایشون گفتند !؟

    نظرات شما -
    • سید اصغر
      0

      آقای نماینده ،دولت اولین شخصی است که قانونشکنی کرد ،دروغ گفت ،حالا چه انتظاری داری ،مطابق قانون باز نشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی میبایست افزایش حقوق ۳۸ درصدی داشته باشند لکن دولت با قانون شکنی و گردن کلفتی حق ایشان را نداد، کسی که باد میکاره طوفان درو میکنه، منتظر عواقب وخیمتر باشید

    • .
      1

      شیخ جان ، آنچه کشور ،دین،حتی حکومت را در ورطه نابودی می بره دزدی و ناپاکی شما و امثالهم است ،اگر شماها در زندگی سالم باشید مردم سرمشق می گیرند اگر هم کسی بارش کج باشد با رفتار صالح شماها اصلاح می شود ولی متاسفانه وای بروزی بگندد نمک ،مطمئن باشید اولین برخورد با مردم منجر به انفجار عظیم می انجامد

    • ناشناس
      5

      حاجی اقا افرین نکته بسیار مهمی را فرمودید زنان ایرانی فوق العاده پر رو شدند مخصوصا خانواده های خواص و صدها نفر از زنان مسئولین مملکت با چه بی ابروریزی عکس بی حجاب میگیرند و کشف حجاب کرده اند من معتقدم باید این زنان ایرانی را روزی ده بیست نفر اعدام کنید تا خدای ناکرده اسلام اسیب نبیند بد بختانه زن و دختر بنده حقیر هم از این زنان مسئولین یاد گرفتند و میخواهند مانند انان برهنه و با لباس های مسمئز کننده زندگی کنند و الان هم در دعوا و نزاع هستیم اصولا زنان نباید رانندگی کنند زنان نباید در ادارات کارمند شوند زن را چه به کار کردن در شرکتها و ادارات زن باید در خانه به نظافت خانه و پخت و پز و پرورش کودکان بپردازد حاجی اقای عزیز این زنان خیلی خیلی پر رو شدند و دارند اسلام را به زمین میزنند و هوشدارهای شما بزرگان دین و مذهب را گوش نمیکنند باید هرچه زن در ایران هست اعدام انقلابی شوند مخصوصا این هنر پیشه های سینما و تاتر هر مردی انان را در خیابان میبینند تحریک میشوند از بس ارایش های بد میکنند و در اتومبیلهای گران قیمت مانور میدهند و مردها را تحریک میکنند شما بداد ما برسید من از ترس معصیت از خانه بیرون نمیایم لطفا نگذارید اسلام در خطر بیافتد .

    • داروغه ناتینگهام
      0

      ای بر پدر و مادر ساقی حرومخور لعنت

  • ناشناس
    8

    شتر در خواب بیند ایران آزاد!!!

    نظرات شما -
    • حسن
      3

      دوست دارم رها و برهنه باشم به تو چه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • ناشناس
      1

      حسن آقای نادان! چرا کامنت منو چپکی متوجه شده ای؟!

    • حسن
      0

      خنگول منظور منم تو نبودی

  • بندری
    10

    چرت و پرت نگو بابا

  • ناشناس
    35

    روز به روز در جامعه بی حجابی و بی بند و باری و زنبارگی بیشتر می شود. کلی دختر و زن متاهل با مانتو جلو باز و شالی که از سرشان افتاده و تیشرت تنگ و چسبان تو خیابان ها جولان می دهند. البته مسئولان غیر مستقیم از بی بندباری و بی حجابی حمایت می کنند چون حواس ملت از دزدی و اختلاس و بی عدالتی و بیکاری و گرانی مسکن پرت می شود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      61

      راحت می توانند این هرزگی ها را کنترل کنند اما نمی خواهند. هر سال همینه ، موقع تابستان بحث مبارزه با بدحجابی و بی بندو باری راه می اندازند اما مانند مبارزه با مفاسد اقتصادی سرکاری است هیچ کار قاطع و خاصی نمی کنند. شما نگاه کنید اکثر مانتو فروشی های تهران مانتو و لباس بدون دکمه و کوتاه و نامناسب می فروشند تازه تو ویترین و تن مانکن هم می گذارند. اما کوچکترین برخوردی از طرف اداره اماکن انجام نمی شود. مانتو بلند و اداری و مناسب کمتر در بازار است و گرانتر از این مانتوهای جلوباز است.

  • ناشناس
    7

    قانون کجا اجرا شده که در مورد حجاب اجرا بشه

  • رضا ثمین زاده معلم بازنشسته
    2

    بنظر من همه این مشکلات مربوط به خود آقایان است چرا که آنچه می گویند عمل نمی کنند مردم هم لج کردن مثلا می گویند دروغ نگویید خودشان دروغ می گویند می‌گویند زندگی ها ساده باشد ولی زندگی های خودشان لاکچری است می گویند وابسته با دنیا نباشید خودشان چندین و چند ماشین و خونه دارند
    لذا اول خودتان را اصلاح کنید ملت اصلاح می شود

  • ناشناس
    5

    پررویی شماهاحدومرزندارد!!

  • ناشناس
    1

    این خارجی ها نمیگن ایران چقدر ارزونیه؟

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      این غربیها نمیگن چرا همه جای این اروپایی که اومدیم ویرانیه؟ نمیگن چرا مردم اوپا تا کمر توی سطل زباله اند؟ نمیگن چرا اینهمه هرج و مرج و بینظمی اروپارو گرفته؟ چرا پر شده از دستفروشهای کنار خیابون؟ چرا نانواییهای اروپا صفهای طولانی دارند؟ چرا توی همه پستها حتی هنری ورزشی آخوندها رخنه کردند؟!! چه شباهتی داریم به اروپا خودمون خبر نداشتیم!

    • ناشناس
      2

      شما خارجی می بینی در ایران؟ کدوم خارجی احمقی میاد ایران؟ یک زمانی توی اتوبوس مسافربری بین شهری از اصفهان به تهران در هر سفر حداقل 15 نفر توریست خارجی سوار می شد اما الآن چه قبل از کرونا و چه بعد از آن اصلا توریستی نمی بینی!! توریست؟! یک زمانی قبل از کرونا یک توریست خارجی در اصفهان که قیمت آب معدنی را در ایران دیده یود شاخ درآورد بهم گفت خوش بحالتون چقدر ارزونه؟ اما وقتی در مقابل سطح درآمد را هم شنید بهم گفت احمقید اینجا زندگی میکنید؟

  • ناشناس
    7

    این اخوندهای عرب انگلیسی از جون ملت چی می خوان بابا غلط کردیم انقلاب کردین

    نظرات شما -
    • نازنین زاغری
      0

      تا باشه دیگه از این غلطا نکنید

  • بهرلم
    1

    دقیقآ درست می گوید مملکت رها شده است که رانتخواران و اختلاسگران میتوانند با کمک اخوندها جولان دهند و نیروی انتظامی و قوه قضاییه فقط تماشاچی باشد

  • م..ک
    3

    ازایران رهاتر،برهنه ترنمیدونی کجاست؟خوب ترکیه،تایلند سوریه،تونس مصر،امریکا.توچقدنفهمی که اینونمیدونی؟

  • علی
    3

    اقتصاد را شمادرست کنید حجاب خودش درست میشه نه میخواهد اینقدر جوش بزنی نه گشت ارشاد می خواهد

  • طبقه صفر
    4

    این شیخ چی میگه
    مردم دارند از گرسنگی و .........رنج می‌برند
    وتو از چی میگی

  • ناشناس
    2

    برهنه تر از همه دنیا؟!!!! سطح اکاهی و اطلاعات این اقا از کشورهای دنیا در حد بادنجان است. لااقل یه لبنان و سوریه برو.

    نظرات شما -
    • کلاغ پر
      1

      خصوصا دور حرم وبیخ گوش حسن نصرالله

  • 2

    این چرا انقدر نا آگاهه؟؟؟؟

  • ناشناس
    2

    نماینده کذاب و دروغگو ،کدوم خارجی این حرف را زده،حتما خواب دیدی و یا چیزی مصرف کرده ای؟

  • امیر1
    0

    خدا وکیلی هر کدام از شما کی حاضره تو این گرما که ادم نفسش بالا نمی اید چادر سرش بدازه و کار کنه یکم به فکر زنان کشور هم باشیم بد نیست

  • عابد
    0

    بخور و بخواب و چرت بگو .اینا شعار مجلسه انقلابیه

  • ناشناس
    0

    حرف ایشان کاملا منطقی است چند سال پیش یک دزد رو در شهر ما گرفتند با پررویی می‌گفت برید اون هزار میلیاردی ها رو دستگیر کنید

  • باران
    7

    متاسفم برای همه زنا و دخترای بی حجاب که مملکتو به کثافت کشوندن این وضعی میگردن بعد امنیت میخوان ؟خب خودتون با این رفتارتون غیر از تجاوز چی میخواین؟

  • ناشناس
    0

    اخه غربی که بیاد ایران میاد با تو صحبت میکنه ؟؟ چرا دروغ میگی بگو ما هم دوست داریم هم زور داریم که به شما زور بگیم

  • ناشناس
    0

    قسم به اون خدای بزرگ که هر چه در پیدا و پنهانه میبینه وآگاه هرچه بلاها و سختی ها بر سر انسانها میاد از ظلم و ستم در حق یکدیگر و وقتی امر به معروف و نهی از منکر کم میشه و همین بیماری ها فکر میکنید چرا دوام دارند و از بین نمیرن و یا چرا آدم ها حتی با وجود اینکه از نظر اقتصادی در وضعیت مناسبی هستند افسردگی دارند همه وهمه بخاطر اینکه یاد خدا کم رنگ شده و تا زمانی که وضع همین باشد تنبیه خداوند هم همین است همه مقصرن از مسوول گرفته تا اون کسی که این بی بندو باری هارو رواج میدهد

  • آمیز‌قشمشم
    0

    مگر‌غربی‌ها‌‌با‌ما‌‌دشمن‌‌نیستند‌‌پس‌چجوری
    ‌آمدند‌در‌‌کشور‌‌‌‌که‌این‌حرف‌هارا‌بزنند‌‌‌‌چرا‌
    جلوی‌آنها‌را‌‌نگرفتی‌‌‌‌که‌اینتوری‌چشم‌‌چرونی‌‌‌
    ‌‌کنند‌واین‌‌حرف‌ها‌‌را‌بزنند‌حد‌اقل‌چهارتا
    فحش‌خواهر‌ومادر‌‌بهشون‌میدادی‌‌‌که‌دیگه‌
    این‌‌طرفا‌‌پیدا‌یشا‌ن‌‌نشن

  • ناشناس
    0

    نادان تو که دغدغه ات لباس ملی هست چرا چادر ارزان و رایگان به مردم نمیدهی از قیمت چادر خبر داری؟؟؟؟؟ اگه نداری پس زیپ دهنتو بکش.( البته پوشش خودم چادر هست ولی شش سال همونو سر میکنم میدونی چرا! !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ به خدا اگر بدونی!!! )

  • ناشناس
    0

    طرفداران حزب الله در لبنان را در گردهمایی ها ندیده ای ؟!

  • ایرانی
    0

    این‌مطالب ‌ها رامیگید‌یک‌عده‌نارحت‌میشن‌‌به‌غیرت‌نداشته‌شون‌بر‌می‌خوره.

  • ناشناس
    0

    حجاب در قرآن آمدہ شیاطین ودشمنان خداچہ راضی باشندیانہ حجاب خوبہ

  • امیر
    0

    مردم عادی که تمکن مالی ندارند که زن و دخترشان هر روز بخواد بیاد یک لباس رنگارنگ خرید کنه بپوشه.بزور شکمشان را سیر کنند..آن دسته از افرادی که داخل جامعه جولان می‌دهند یا سلبریتی هایی هستند که خود دولت از آنان حمایت کرده و جیبشان پر از پول هست یا آقازاده‌ها هستند که سوار ماشین چند میلیاردی میشوند و هیچ پوششی ندارند و کسی هم کاری به کارشان ندارد.باید جلوی این اقشار گرفته بشه.مردم عادی هنوز مثل ۴۰۰سال گذشته لباس می‌پوشند و کسانی که داخل جامعه هنجار شکنی میکنند افراد خاصی هستند که دولت راحت می‌تونه آنها را شناسایی کند و به آنان تذکر دهد

  • امیر
    0

    وای به روزی که انسان ! خودشو به نفهمی بزنه.هیچ چیز جلودارش نیست.خب خارجیه برهنگی مارومیبینه ،توکه مسلمونی حقیقت روببین!فقر روببین،گرسنگی روببین،زباله گردی روببین،بیکاری روببین،،دزدی واختلاس مسئولین روببین،دروغ روببین،

  • هموطن
    2

    خارجیا‌ نگفتن چقدر دولت شوخ طبعی دارید ؟ نگفتن رئیس جمهور هاتون چرا آنقدر بامزه ان؟ نگفتن چقدر ملت مرفه ای دارید که در کمان آسایش و آزادی نفس می کشند و مالیات بر نفس نمیدن؟

  • ناشناس
    0

    گربانک زنند که مست گیرند
    درشهر هرآنجه هست گیرند

  • ناشناس
    1

    بله کسانی که نام مویشان بیرون است و بد حجاب هستند را در خیابان اعدام کنید احسنت

  • ناشناس
    1

    چرا به مردم اروپا توهین می کنی؟؟؟ تو مسلمان و انسان هستی؟؟؟ اروپا همانجایی است که مسلمانان را فوج فوج پناه و جا و شغل و نان می دهد، شما چی؟؟اوف بر شما که ابرویی برای اسلام و مسلمان نگذاشته اید. کی گفته پوشش ملی ایرانی، چادر است؟؟؟؟

  • ناشناس
    2

    اقای محترم هی قانون قانون نکن. قانونی که خلاف افکار عمومی خلاف فطرت و طبیعت عمومی و خلاف وجدان بشری تصویب شود. غیر قابل اجرا و متروک است.مثلا اگه الان طالبان هر قانون من در اوردی تصویب کند، ایا میشه گفت این قانون خواست ملت افغانستان است و همه باید از ان تبعیت کنند؟؟؟؟. ایا این مجلس نمایندگان واقعی ملت هستند. تا قانون مصوب انها هم مورد قبول و رضایت مردم قرار گیرد؟؟؟. پس لطفا دم از قانون و مردم نزن. چون الان هر دو غایب و طرد شده اند.

  • دومان
    0

    باید از چند روش سامورایی برای این استفاده کرد

  • دروغگو ها
    1

    سواحل لبنان ،،سوریه(همسر داداش اسد ،نمونه کوچیکشه) ،،عراق (حد اقل پلیس زن)،عربستان هم که داره در جنوب غربیش ،منطقه ی مخصوص خوشگذرانی و بی بند و باری (بقول شما)و تیم فوتبال زنانش ،،امارات ،قطر ، ترکیه ،،اینها فقط بعضی از کشور های مسلمان بودند

  • ناشناس
    0

    همین آدم موقع تبلیغات انتخاباتی اگر یک کلمه از حجاب و .... صحبت کرده باشه , از ایجاد شغل از ارزان شدن کالاها از کم شدن تورم از ایجاد اشتغال و صدها خالی بندی دیگه صحبت می کنند ولی وقتی وارد مجلس میشن حرف و صحبت های انتخاباتی کلا یادشون میره چه رئیس جمهورش چه نمایندگان مجلس ایران را آب ببره از گرانی و تورم اینها در فکر حجاب و سگ گردانی کفتربازی و .... هستند.

  • ناشناس
    0

    حاجی ازخواب بیدارشو.
    حاجی اگر نگران دین و حجاب هستی؟
    علت رو در کارهای خودتون جستجو کن!!

  • ناشناس
    1

    من می شناسم: افغانستان-کره شمالی

  • نماینده
    0

    آقای نماینده ،،،از نظر دزدی ، دروغگویی ،رشوه گیری ،اختلاس ،وفساد در ادارات حرف شما صحیح است ،

  • رضا
    0

    طرف از غرب نمیاد که قیافه تورو نبینه بعد میگی اومده گفته اینجا اروپاست؟؟؟؟؟؟؟

  • سپهر
    0

    باز اول صبحی قیافه آخوند دیدیم خدا به خیر کنه

  • عجب
    1

    خارجی خارجی که میگه ها همون عراقیان که ب اسم زیارت مثلا میان اینجا واس کثافت کاریشون رو میگه عریزان افتاد !!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    حکایت خالی بندی این مثل اون آخونده هستش که می گفت نمی دونم توی نیویورک بود یا واشنگتن دقیقا بیش از یک میلیون سیاه پوست ((البته اون میگفت سیاه پوس)) تظاهرات کردن و گفتند ما فقط یک حکومت مثل ایران می خواهیم و هیچ کس هم با موبایلش نه فیلم گرفت نه عکس از این تظاهرات میلیونی . خیلی تظاهرات سنگینی بود ولی کی بود معلوم نبود

  • ناشناس
    0

    مشکل ما را حل کرد حجاب
    مردم نون ندارن
    بدبخت

  • ...
    1

    چادر لباس ملی ایرانیان نیست

  • مش جمعه
    3

    واقعا بی در و پیکر هست که مامورگشت ارشاد به مردان گلوله شلیک میکند و ماموران زن؛ زنان را در کف خیابان به روی زمین می کشند.با قانون های بیخودتان مردم را جان به لب کردید.خدایا برسان اولیانوف دیگری را

    نظرات شما -
    • ناشناس
      13

      جو نده بابا اين كارها را پليسهاي امريكا انجام ميدن . بدحجابها دارن ازادانه تو خيابونها ميگردند پليس ايران كه به بد حجابها كار نداره .

    • به ناشناس دشمن
      1

      جناب ناشناس تو این ۴۴ سال دزدی کردی خوردی بردی طلبکارم هستی مزدور

  • رضا
    0

    بقول امام حسین(ع) اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید... کدوم کشور رفتی که ایران را بدتر از همه جا میدونی؟!!!! اگر راست می گویید دزدی ها، کثافت کاری ها، دروغگویی ها، ریا و غیره خودتون را با دیگر کشورها مقایسه کنید.

  • ناشناس
    0

    خدا را شکر از اختلاس دزدی فساد حقوق های نجومی چند پسته چند شغله هیچ صحبت نمیشه , فقط حجاب !!!!!!!!!!!!!! یکی هست بگه تا حالا چند تا اختلاس شده رقم اختلاس ها چقدر بوده

  • ناشناس
    0

    همه جای دنیا

  • شهرام.ر
    0

    از ایران برهنه تر ، سوریه ، لبنان ، عربستان سعودی ، عراق و ۹۹درصد کشورهای دیگه دنیا .

  • ناشناس
    0

    تریاک کرون شده

  • ناشناس
    1

    چرا نمی گویید در دنیا کشوری فلاکت بار تر از ایران هست؟
    در دنیا کشوری به اندازه مسولان ایران دزد دارد؟
    در دنیا جماعتی هست که کار نکند، سربازی نرود، مالیات ندهد مفت مفت مثل شماها بیت المال را ببلعد دارد؟
    چرا نمی گویی در دنیا مظلومتر از مردم ما هست؟
    چرا نمی گویی در دنیا بی کس تر از مردم و جوانان ما است؟
    یه مشت مفت خور بی کار و بسیواد برای مردم ما تصمیم می گیرید

  • 1

    حجی چندروز پیش بشار جونتون با خانوادش رفته بود حلب بازدید یه نگاه به زنو بچش میکردی اون علوی هست وازشما تندروتر

  • جم
    0

    خود شکن آیینه بشکستن خطاست.
    حوزه بعد از انقلاب چند نفر مثل آیت الله بهجت ( قدس سره الشریف) تربیت کرده است؟ دنیا پرستی خواص و سر برهنه ی عوام.
    برخورد قهری با حجاب راه حل نیست جامعه را منزجر و طغیانگر می کند مگر ما از کمیته درس های لازم را نگرفتیم که دوباره تکرار کنیم؟
    شما سینما و تلویزیون را اصلاح کنید متفکرین و نویسندگان فیلم های اثر گذار که معنا را انتقال دهد بسازید تلاش کنید فهم عمیق و باور منتقل شود. امکان ندارد زور و جبر به نتیجه برسد.
    این خیلی روشن است اگر کسانی در بالای جامعه از این حرف ها می زنند یعنی ما آدم های کم فکر و ضعیف العقل را در پست هایی که نباید باشند قرار داده ایم.
    تمام ابزار دنیای امروز در خدمت بی بندوباری است و تلاش مخلصین در این نظام به اندازه ی حضور و نفوذ آنها در جامعه است. رسیدن یک جامعه به تهذیب مستلزم دانستن این است که ما یک فرد را چگونه آگاه کنیم و سیر تحولی را بدانیم و برنامه برای آن وجود داشته باشد. آیا توانسته ایم الفبای تهذیب را در زمانی که قدرت در دست ماست با ابزار رسانه و انسان های واقعا مهذب به جامعه بیاموزیم و یا حتی سعی کنیم؟!!! اگر هالیوود نبود تلویزیون ما چه چیز برای نمایش داشت؟ کمی فکر کنیم.

  • ناشناس
    0

    فساد , اختلاس , تورم , مواد مخدر , بیکاری , گرانی , مدیران نجومی بگیر چند پسته با درآمد چند ده میلیونی انواع رشوه بیداد داره میکنه بعد این و بقیه چسبیدن به حجاب بابا یارو از نداری داره خودفروشی میکنه اون چی میگی میگی حجابت را رعایت کن هر کاری دوست داری بکن نه !!!!!!!!

  • ای ای ای
    0

    یکی خوابی دید عده ای دنبالش می کنند اینقد فرار کرد دیگه نای براش نماند تنها راهی که براش ماند گفت به مسجد پناه ببرم داخل مسجد که رفت دید همه کسانی که دنبالش می کنن صف اول نمازند

  • ناشناس
    1

    تکلیف اونی که نون شب نداره بخوره پول اجاره نداره بده تورم و گرانی باعث طلاق شده و مجبور از نداری خود فروشی کنه باید حجابش را خوب رعایت کنه یا نه !!!!!!!!!!!!! این رو هم این آقا جواب بده خوبه !!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    متاسفانه قوانین ما کلا بدون توجه به خواست عموم مردم وضع میشه
    به همین خاطر به ضد قانون تبدیل میشه
    از ماهواره بگیری تا حجاب و ....

  • 1

    در دنیا فقط چهار کشور هست که به کنوانسیون پایان هرگونه تبعیض بین زن ومرد نپیوسته اند...ایران ، افعانستان و دو کشور آفریقایی...

  • ناشناس
    0

    از ایران رهاتر و برهنه تر زبان شماست که ملتی را افسرده وناامیده کرده وبه کمابرده اید

  • ناشناس
    1

    این شیخ هنوز نمی داند رها تر و بی حجاب تر از ایران همه جای دنیا ست.
    زن و دختر بشار اسد رفیق شما بی حجابند ،همسر و دختران دکتر سید پوتین بی حجابند و .....
    خدایا به ما رحم کن. البته خلایق هر چه لایق

  • ناشناس
    1

    آقا جناب اون ور دنیا دارن با سلول های بنیادی درمان دیابت رو انجام میدن ما هنوز اندر خم یه کوچه ایم حتی کشورا هایی که شما دم می‌زنید ازشون مثل عراق پلیس زنشونورودیدیم ویا لبنان وسوریه کم دم بزنید پنجاه سال دارید حکومت میکنید باز دارید زمان شاه را به رخ مردم می‌کشید بخدا زمان شاه هم دین دلشایم وهم ایمان این شماها بودید که همه رو ازبین بردید کاخ نشینان

  • خدا
    0

    لبنان و سوریه و فلسطین

  • کلاه گذاران
    1

    ا ولا پوشش مردم جز حقوق اولیه فرد است به تو ربطی ندارد.ثانیا تو بیسواد نماینده شدی نگفتی ایران چقدر رهاست که امثال من بیسواد نماینده میشه و ثالثا خودتو باون راه نزن که فیلمهای آنچنانی نمیبینی یا از سواحل کشورها حتی همین عربستان خبر نداری خودتی.

  • بنده خدا
    1

    خارجی مگه میاد با تو هم کلام بشه

  • نیما
    1

    تو چادر سرت کن هویتت نپره

  • محمود
    0

    آقای نماینده شما چرا بی کاری گرانی تورم تامین نشدن نان آور خانواده همان پدر روز مولا علی و سیاسی بازی مسئولان این جوانان رو به این روز انداخته همین به اصطلاح کم پوشش ها تحصیل کودکان مکتب انقلاب هستند لطفا به شعور مردم توهین نکنید .

  • ناشناس
    0

    یعنی خاک تو سر اون مردمی که به تو دل خوش کردن .مردک اخوند الان اولویت زندگی مردم حجابه یا نان شب؟شما جوش خودت رو میزنید الویت دوام سیاسی شما بسته اس به حجاب چرا که هیچ کار مفیدی بلد نیستید انجام بدید بجز موعظه..از سیاست و اقتصاد چی بلدی؟ خدایا خودت بفریاد ما ایرانیها برس .فریادازین ظلم دولت اخوندیان و عوامل وابسته

  • رضا
    1

    باغربی ها نشست وبرخاست داری شیطون.می خواهبد جاسوس بگیرید
    اینهاش!

  • ناشناس
    0

    بابا یکی ساقی این حاجی رو معرفی کنه ما هم بخریم و بزنیم. ما هم توی توهم به یک جایی دیگه بریم با خارجی ها حرف بزنیم

  • در.علی وفا
    0

    با سلام
    الف : مبارزه و برخورد با مفاسد اقتصادی می باید به نتیجه می رسید ! پس از شناسایی آنهمه سلطان قیمت ها پایین که نیامد هیچ بالاتر رفت .
    ب : درآمدها اصلا با هزینه ها تناسب ندارد و کم کم خانواده ها دارند با خیلی از موارد خداحافظی می کنند و قدرت و توان خرید به شدت پایین آمده .
    ج : چرا ؟؟

  • افسوس
    0

    وقتی مطالب این نماینده ۱۰ درصدی را خواندم یک لحظه حس کردم که در قران ۱۴ یا ۱۵ میلادی هستیم ، اخر بی انصاف تو معلومه در همه عمر نه سفری رفته ای ونه کامپیوتری را لمس کرده ای ؟ چطور رها تر و برهنه تر از ایران ندیده ای ؟ در ۹۹ درصد کشورهای جهان زن ها اغلب با شلوارک و تاپ و کاملا برهنه بیرون می ایند ایا در ایران هم این گونه است ؟ در اغلب این کشورها زن ومرد به صورت کاملا برهنه و مختلط در دریا و استخرهای عمومی وخصوصی شنا می کنند ایا در ایران هم این گونه است ؟ درکشورهای دیگر مقوله ای بنام پوشش وحجاب اصولا مطرح نیست وحتی زن ها مجازند با شرت و کرست بیرون بیایند ایا در ایران هم این چنین است ؟ الحق والانصاف این شیخ ازعصر حجر و پارینه سنگی هم عقب تر است !

  • عدالت
    0

    اقای نماینده مجلس شما نمایندگان وسران قوا بجای حل مشکل معیشتی وتورم کمر شکن مردم به حجاب چسبیدیدالویت مردم وکشور حل مشکل اقتصادی است نه طرح صیانت وبرخورد با بی حجابی مردم را نمیشود با زور وفشار حجاب دار کرد شما بجای حل مسله حجاب وریشه یابی ان علت این که بی حجابی زیاد شده است خود اقایان هستند اولا فقر اقتصادی دوم بالا رفتن سن ازدواج شما که نمی توانید یک عده را که این مسله جنسی خودش مثل خوردن غذا است اگر شما غذا نخورید خوب معلوم است بیماروازبین می روید این مسله هم به گفته یکی از اقایان روحانی مثل خوردن غذا واجب است پس این جوان باید برای خودش که نمی تواند ازدواج کند ونه شغلی برای جوانان است نه امکانات مالی که دولت وخانواده فراهم کنند برای ازدواج جوانان حالا شما اقایان چه راه کاری منظقی وعقلانی برای قشر جوان کشور دارید با فشار وسرکوب ایا مشکل بدحجابی ومعضلات دنباله دار ان حل میشود قطعا نه وباعث نارضایتی در کشور میشود که حتی بعضی از همین اقایان خودتان در نماز جمعه نسبت به این مسله واکنش وابراز ناخرسندی کردن که بافشار مردم را نمی توان حجابدار پایبند به ارزشهای اخلاقی کرد باید کار فرهنگی وریشه ای کرد نه یک شبه تصمیم غیر کارشناسی گرفت ودنباله اش هم قطعا شکست خواهد بود

  • دادا
    0

    دولت نباید به مسئله حجاب حساسیت نشان بدهد این مسئله اندک زمانی خودبخود حل میشود ولی اگه دولت دخالت بکند صد درصد به سیاست کشوذ لطمه وارد خواهد شد این هیاهو را بگذارید کنار که حجاب ایطور شد و انطور شد مگر تمام مشگلتان را حل کردید افتادید جان حجاب بس کنید ترا خدا

  • دادا
    0

    بایدن امده بود ایران با اروپا اشتباه گرفته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها