هیات رییسه مجلس با اعلام وصول استیضاح فاطمی امین موافقت کرد

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که با تصمیم هیات رییسه مجلس، تقاضای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام وصول خواهد شد و سپس برای بررسی به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع می شود.

هیات رییسه مجلس با اعلام وصول استیضاح فاطمی امین موافقت کرد

سید محسن دهنوی با اشاره به جلسه عصر امروز هیات رییسه مجلس گفت: در جلسه امروز هیات رییسه درخواست تعدادی از نمایندگان برای استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت هیات رییسه مجلس موافقت کرد که این تقاضا در مجلس اعلام وصول شده و برای بررسی به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شود.

وی مهم‌ترین دلیل استیضاح فاطمی امین را عدم مدیریت صحیح صنعت خودروسازی و محقق‌نشدن وعده‌های وزیر صمت اعلام کرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    هیأت رئیسه مجلس یازدهم نزدیک به یکسال درخواست استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت را معطل گذاشت و پس از گذشت یکسال و گرانی افسار گسیخته قیمت خودرو و نبود چشم انداز رونق صنعت خودرو و کاهش قیمت خودرو و همچنین واردات خودرو بالاخره با به جریان انداختن استیضاح موافقت حاصل کرد!

  • احمد
    0

    این ادمهای بیسواد باید دادگاهی شوند وپاسخگو مردم وبه هم ریختن ثبات جامعه باشند اینکه بدروغ هزار وعده بدهند وبیایند باعث روزی مردم بشوند وبروند نمیشود ببینید بازنشستگان نزدیک ده روز است کف خیابان هستند بخاطر طرز تفکر یک ادم ابله وبیسواد ،ویک شعار سیاسی هم سر نمیدهند چون مطالبه گر حق وقانون شرع هستند اگر بخاطر این ادمهای بی وجود بازنشستگان دیده نشوند مجبور میشوند خودشان دست بکار بشوند شک نکنید امثال این وزیرها بداراویزان میشوند

    یک بازنشسته مطالبه گر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها