یک نماینده مجلس:

یکی از افراد دستگیرشده فعال در آمدنیوزهای داخلی، مکرر به مجلس رفت‌وآمد داشت

یک نماینده مجلس نسبت به دستگیری چند فعال رسانه ای واکنش نشان داد.

 یکی از افراد دستگیرشده فعال در آمدنیوزهای داخلی، مکرر به مجلس رفت‌وآمد داشت

مجتبی توانگر در توییتی نوشت: «یکی از افراد دستگیرشده فعال در آمدنیوزهای داخلی مکرر به مجلس رفت‌وآمد داشته است! »

او ادامه داد: «این کانال‌ها بارها علیه من و باقی نمایندگان و حتی ریاست‌مجلس دروغ‌پراکنی کردند. در نامه‌ای از دکترقالیباف رئیس محترم مجلس خواستم ارتباط احتمالی شبکه‌فساد سیاسی- رسانه‌ای با برخی افراد درون مجلس را بررسی و نتیجه را اعلام کند. نباید بگذاریم دست‌های بدخواه، میکرب‌های اختلاف را در فضای ذهنی جامعه تزریق کنند.»

روز 26 خرداد گرداب، سایت فرماندهی امنیت سایبری سپاه نوشت: با مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چند ماهه پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه، ادمین های کانال های نیمه محرمانه، سرائر و سایه نویس به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

این سایت نوشت: افراد بازداشت شده درصدد بودند از طریق انتشار اسناد طبقه بندی شده، اعتماد بخشی از مخاطبین را کسب کرده و سپس با انتشار اخبار گزینشی و کذب، در میان مسئولین کشور ایجاد اختلاف نمایند. دستگیرشدگان سه ننر هستند که در مدت فعالیت خود، با سواستفاده از خلا قانونی موجود در مدیریت فضای مجازی کشور و از بستر پیام رسان تلگرام، اقدامات مذکور را صورت داده بودند.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • فرهاد
    0

    پس فکر کردین نفوذی ها و خائنین و خرابکارها و دزدها و رانتخورها و زالوها و وو وو کجاند؟ کارگر ساده و دستفروش و بقال که نیستند،توی خودتون بگردین شاید ای یک نفر تو ده نفر آدم درست پیدا کردین، که البته احتمالا مرده شو،میگندیه مسئول خوب ،یه مسئول مرده ست،تو این کشور...نه؟

  • بهنام
    1

    فقط اعدام ‌

  • ناشناس
    0

    هی برای فیلتر بیشتر، بستر سازی کنید،هرکس در هر فضایی مرتکب جرمی شده به آن رسیدگی سود و هیچ ارتباطی هم به بسته یا باز شدن فضای مجازی ندارد،پس میلیون ها نفر که در این فضا رفتار قانونی دارند چی؟؟؟چرا به دنبال کوچکترین کاری قصر را فضای مجازی می دانید و بدو بدو میروید سراغ فیلتر کردن،بهانه های خوبی درست می شود.؟؟

  • ناشناس
    0

    چقدر شماها خوبییین

  • دروغه
    0

    یعنی خبر خرید سیسمونی ،نوه ی آقای قالی بافت از تزکیه ،،طبقه بندی محرمانه داشته ! !؟ ؟
    ای داد بی داد. !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها