یک نماینده مجلس در انتقاد از وزیر کار و با اشاره به اعتراض کارکنان وزارتخانه:

ایجاد شغل با یک میلیون تومان پیشکش، کارمندان تحت مدیریتتان را راضی نگه دارید/ ضعف و ناکارآمدی هم حدی دارد جناب ‎عبدالملکی!

یک نماینده مجلس در توئیتی با انتقاد شدید خطاب به وزیر کار نوشت: ایجاد شغل با یک میلیون تومان، راضی سازی کارگران و بازنشستگان پیشکش، حداقل کارمندان تحت مدیریت تان را راضی نگه دارید.

ایجاد شغل با یک میلیون تومان پیشکش، کارمندان تحت مدیریتتان را راضی نگه دارید/ ضعف و ناکارآمدی هم حدی دارد جناب ‎عبدالملکی!

سید ناصر موسوی لارگانی در توئیتی با انتقاد شدید خطاب به حجت الله عبدالملکی، وزیر کار نوشت: ایجاد شغل با یک میلیون تومان، راضی سازی کارگران وبازنشستگان پیشکش، چون امیدی نداریم از پس وظایفتان برآیید. این را همه میدانند.

حداقل کارمندان تحت مدیریت تان را راضی نگهدارید که اینگونه از شدت فشار وتبعیض به حیاط وزرارتخانه سرازیر نشوند. ضعف و ناکارآمدی هم حدی دارد جناب ‎عبدالملکی!

گفتنی است که امروز جمعی از کارکنان وزارت کار در محوطه این وزارتخانه تجمع کردند. تجمع کنندگان ضمن اعتراض به وضعیت معیشتی کارکنان وزارت کار، خواستار افزایش حقوق ها شدند.

کارکنان وزارت کار در اعتراض به عبدالملکیشعار می دادند: «وزیر بی‌لیاقت، خجالت خجالت».

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    با این سطح سواد، تجربه و مدیریت واقعاً خجالت خجالت!!!

  • ناشناس
    0

    اتفاقا وزیران ارتباطات در این چند ساله اول کارمندان غیر دوست را به خانه میفرستند و بعد کارمندان باقیمانده را حسابی فربه میکنند

  • ناشناس
    0

    ریسی ودولتش ثابت کردند بی لیاقت هستند ورنج ودرد مردم دغدغه آنان نیست کسانی که به اینها رای دادند درمقابل مردم باید جواب پس بدهند بزودی شعار صدرحمت به روحانی

  • ناشناس
    0

    جالبه ک خودتون فکر میکنید بهتر از ایشون هستید و منتقد ایشون شدید در صورتیکه حتی خود شما هم مانند همه همکاران و مسئولان بسیار خطا داشتید و خواهید داشت

  • ناشناس
    0

    ببین لااقل حرف خوب بزنی چقد خوبه .روح امواتتم اسایش دارد .

  • بابک
    0

    سلام علیکم افزایش حقوق دردی را درمان نمی کند باعث تورم بیشتر می شود ارزش واحد پول ملی را بالا ببرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها